MuscleMeat
determination
Foto Contests

determination

Al meer dan 7 jaar ben ik met bodybuilding bezig en nog steeds is het een grote passie voor me.
De progressie die na hard werken zich iedere keer weer laat tonen, geeft een gevoel die ik moeilijk in andere dingen kan vinden.
Het is letterlijk een fysieke manifestatie van hard werk en doorzettingsvermogen, het is iets waar je trots op kan zijn!

Daarbij is mijn interesse naar verschillende aspecten zoals voeding en gezondheid ook flink gestegen.
Door bodybuilding ken ik mijn lichaam ieder jaar steeds beter en weet ik precies wat wel en niet goed voor mij is.
Dat is een waardevol iets wat niet veel mensen kunnen ervaren.
Een doel van mij is dan ook om mensen te motiveren om zichzelf te pushen en misschien wel hun leven te veranderen.
Het is zwaar en hard werk, maar wanneer je ziet wat het allemaal voor je doet, dan is het het allemaal waard.

Iedereen heeft hard geknokt voor deze contest dus ik wens iedereen succes!
Beste fysiek uit de galerij vind ik, uitgebreid gelogd en mooie progressie gemaakt :thumb:
 
Bruut eindresultaat! :) Ik zou bij jou in de leer moeten voor een back double bicep pose hahaha ;)
 
Netjes wesley, foto's doen je enorme shape niet helemaal tot hun recht vind ik.
 
Imo de beste fysiek uit het rijtje.

Maar we gaan nog zien wie de grote dbb vriendjespolitiek contest 2014 gaat winnen.
 
Best fysiek uit de gallerij qua conditie en verhoudingen!
Respect voor je behaalde resultaat en leuk dat je zo uitgebreid log hebt bijgehouden.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2014
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.854
Aantal reacties
33
Beoordeling
4,50 ster(ren) 108 reviews

Deel deze media

Back
Naar boven