1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Tommyboy

dezeweek

even fotootje voor de spiegel in de gang. hartstikke vaag dus heb ook 10 x moeten bedenken voor ik um uploade ..

dezeweek
Tommyboy, 22 jun 2005
    • lionel
      Ondanks de vaagheid van de foto, kun je zien dat je flink wat massa hebt. Triceps lijken wat vlak. Foto is helaas te vaag voor een goed oordeel.

Misschien eentje met digitale cam maken?
    • Tommyboy
      ja zat al onderwerpen over digicams te lezen. Ik heb een canon powershot A60 Nooit echt gebruikt want na 2 fotoos zijn de batterijen leeg. MEt de fuji van mijn ouders gaat het iets beter. 6 fotoos met 1 setjes batterijen hahaha maar probeer dat wel een keer. En je bent een kenner hoor want ja idd mijn triceps zit me heel erg dwars. hoe goed en zwaar ik ze ook aanpak ....je ziet er amper iets aan. ik weeg maar 75 en oog ongeveer 80. Massa heb ik dus niet maar schouders zijn wel aardig op formaat ja
    • joesatriani
      inderdaad beetje vaag ja..
      Koop een paar 2100/2300 Mili Ampere batterijen en een lader (bij S&F €30,-), en zet er dan nog eens een foto op! dan pas kunnen we een goed oordeel geven
    • Bornin7ty2
      triceps lopen idd achter, kijk maar naar zijn andere foto. verder netjes :up:
    • teddybeerke
      Goeie biceps maar triceps moet aan gewerkt worden, anders serieuze massa bro
    • downloadking23
      ZIet er toch flink massaal uit
    • lionel
      .

Dit heb ik ook gehad miet mijn powershot a70. Totdat ik dure batterijen kocht (duracell van 6E ofzo). Nu gaat ie rustig een paar maanden mee.
    • Ano_1978_15
      '' Iedereen'' heeft een groep die in verhouding tot de andre wat minder hard groeit...

Ik denk dat dat bij mij m'n biceps is, maar ik voel deze wel goed na het trainen...
      Das bij mij andersom met m'n borst. Deze voel ik niet goed en op de 3de dag pas.
      Probeer te varieren voor je triceps en ik denk zoveel mogelijk met barbells,dumbells en losse schijven...
      Succes !
    • Tommyboy
      jo thnx mensen allemaal. dat ie vaag is ja daar kan ik commentaar op verw8en haha maar maakt niet uit . ik heb weer van me laten horen eej LOL. Misschien moet ik maar eens met HET trcipsmonster van dbb een keer triceps trainen. weet alleen niet wie dat is. ik heb idee dat ik triceps goed train. maar als iemand mij de ultieme triceps training kan geven graag . dan probeer ik het gewoon en kijk wat het voor mij doet
    • Adema
      Freaky benchstats bij je lichaamsgewicht.
    • Tommyboy
      nou dank je haha. i kvind het tegenval omdat ik steeds meer guppen na een jaar trainen met 90 kg zie gooien. voorheen als ik er wel trots op. benchen is voor mij een 6 nu haha. voldoende maar ook nix meer. kan 8x90 4x100 en 2x110
    • Tommyboy
      oh ik ga een batterijen halen ..wordt het nix ..dan kijken voor een andere camera ...maar is zo zonde want dan moet ik die andere WEGGOOIEN? nooit gebruikt en kost 1.5 jaar geleden wel 299 euries
    • Powerblade
      Voeg me bij het commentaar dat anderen reeds gegeven hebben.
      Op die ouder pic had je zo'n glad kapseltje, en op deze foto lijkt het een soort hanekam, verandering van identiteit?
      Of komt het doordat de foto vaag en bewogen is?
      Maar pak die triceps eens echt keihard aan, heb ik gisteren met mijn biceps gedaan (Chinnen, pulldown, seated row, upright row, barbell curl, DB preacher curl en concentration curl, op het laatst kreeg ik een 12kg DB niet meer omhoog terwijl ik met 20kg begon, dus echt afgemaakt die handel) en voor het eerst sinds ik train heb ik serieus spierpijn in mijn biceps.
    • Tommyboy
      heb gewoon rondom stekeltjes. was toen op zijn kortst en hier zoon beetje op zijn langst. ik doe altijd bijv 12- 10 -8- 6 en dan steeds zwaarder
    • maus105
      bulken!!!!!!!!
    • klusmier
      netjes hoor !
    • Trenchmouth
      Foto is scherp genoeg om te zien dat je flink getraind hebt!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Tommyboy
    Datum:
    22 jun 2005
    Bekeken:
    7.725
    Reacties:
    22
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie