Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heel netjes man wat is het tijd verschil tussen de 2 foto's?
En btw trek je niks aan van de haters en idd dat mensen serieus denken
dat dit 2 verschillende personen zijn het uiterlijk in je gezicht kan
veranderen naar mate je groter word bijv je kaak lijn
De linkse is gemaakt eind 2011 ergens en de rechtse op de flex cup 2012. Ja er is wat in gegaan. Maar ik ben dan ook geen huichelaar zoals de meeste hier die niet durven toe te geven wat ze nemen en hoeveel, Maakt ook niks uit want zolang ze niet naast me staan on stage hebben ze niks te vertellen . Dat dit in een jaar gelukt is zal vast zuur zijn voor de mensen die 5+ jaar trainen en nog steeds niet tevreden zijn of nog nergens op lijken. Op de gym zie ik dit ook veel haters vind ik niet erg is motivatie om ze nog harder te laten zien dat het nog groter en beter kan. En uiteraard hun erop attenderen dat ze misschien beter kunnen gaan schaken haha.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.