Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Degluiperd

double back

Na lang overwegen toch maar is een fototje uploaden, Stats: 81kilo 9% BF 100% ecto :D Train nu meer dan 1 jaar waarvan 4a 5 maanden fanatiek voor BB en probeer zoveel mogelijk op mijn voeding te letten. Op of aanmerkingen en tips altijd welkom ook voor verbetering pose. Lame gezeik heb ik weinig aan. Ik weet dat het in vergelijking met sommige hier weinig voorsteld maar ik werk er hard voor en het gaat nou enemaal groeit nou eenmal niet zo snel bij mij. Greeetzzz de gluiperd

double back
Degluiperd, 25 aug 2006
    • Degluiperd
      het is voor mij ook laat laaste zin is in wat gebrekkig nederlands:d maar jullie snappen het punt wel
    • SHUTTERSPEED
      hoe lang ben je?
    • Degluiperd
      ik ben 1,94 m
    • Moob
      Hoeveel woog je vordat je begon?

Poseren kan beroerder hoor, valt best mee.
      Volgende keer je hoofd meer omhoog (recht vooruit of iets omhoog kijken), borst omhoog en buik inhouden (daardoor spant je onderrug ook wat aan), beetje achterover leunen zodat je armen en schouders wat meer richting camera draaien.

Maar poseren is een vak apart, is ook wel het e.a. over te vinden.

Gewoon hard blijven trainen, op je voeding en rust letten en vooral geduld hebben.
    • brambo
      zoals de meeste wel als tip zullen geven.......vreet je GEK!!!!bij je pose zou ik voortaan recht vooruit kijken en je camera iets hoger wegzetten
    • Demonsquad
      Nou lekker door blijven gaan kerel.
      Veel zware oefeningen doen en veel eten.
      Een 7 om te nog meer te motiveren :)
    • Degluiperd
      ik woog volgens mij rond de 70 voor ik begon met fitnessen.
      Ik ben in het afgelopen half jaar 7 kilo bijgekomen.
      Ik ben 22 trouwens
    • johanheeze
      Deadlift je?
    • Degluiperd
      Af en toe afwisselend met hyper ext.
      Ik wil hem wel doen maar ben nogal bang voor een verkeerde uitvoering.
    • PRO
      niet bang zijn gewoon doen.

onthou gewoon dat je niet naar beneden kijkt, en kontje achteruit.
      komt helemaal goed...
    • johanheeze
      Goedzo, je kunt tenminste zien dat je je onderrug ook goed traind. Schouders zou ik even op letten, triceps gaan al lekker zo te zien. Knallen nu he :D
    • Michelw
      et gaat nie zo snel nee als je er nie zo veel aan doet wil je het maximale eruit halen eet veel gezond koop een gainer en train alsof je leve ervanaf hangt dan komt alles goed
    • Michelw
      en een goeie rust natuurlijk
    • The Xtralarge
      Voor de motivatie bro
    • o eilering
      Meer eten en het komt goed!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Degluiperd
    Datum:
    25 aug 2006
    Bekeken:
    4.538
    Reacties:
    24
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie