1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
o eilering

Droger, vetpercentage??

Heb drie maanden niet goed kunnen trainen maar ben wel veel vet kwijt geraakt in die tijd. Wat zou mijn verpercentage zijn op deze foto? Ik weeg hier 92kg 1,80m

Droger, vetpercentage??
o eilering, 7 jul 2018
    • Shrimpy
      15-20 % vetpercentage, als je amper tot niet hebt getraind stijgt juist je vetpercentage he en verlies je spiermassa
    • o eilering
      @Shrimpy Ik heb niet getraind, ik ben ook dikke 10kg kwijt hoor. Maar aangezien ik minder eet als ik niet train ben ik droger geworden, plus ik train al sinds ik 13 ben dan verlies je niet zo snel spieren denk ik.
    • Shrimpy
      @o eilering als je 3 maanden niet hebt getraind ben je door een fase heen dat je "oudere" (lang opgebouwde) spiermassa ook begint kwijt te raken.. een maatje van mij was hier ook een voorbeeld van. die begon na maand 1 echt spiermassa te verliezen en de maanden die volgende werd het meer, tot die na een half jaartje ongeveer op een bepaalde fysiek bleef hangen.
    • o eilering
      @Shrimpy nou als ik op dit fysiek zou kunnen blijven zou dat ziek zijn, mensen denken zelfs nu dat ik niet natty ben, dan vertel ik heel mooi ja maar ik train al een tijd niet meer, toen zag er nog beter uit dan nu haha
    • Vieze jij
      whahaha ,never nooit 20% ,dat is veel te veel voor dit fysiek

zeker onder de 15% ,

92kg bij deze lengte is nog steeds bovengemiddeld ondanks het minder kunnen trainen
    • Florianknetter
      Je ziet er echt goed uit! beter dan vroeger , :cool::clap:
    • Brutushakt
      @o eilering je ziet er beter uit dan voorheen, misschien minder massa maar houden zo man!!
    • Brutushakt
      ik had een maat gezien in maar ongeveer in het buitenland en toen was ie nog buff, in mei zag ik hem weer en zonder training leek ie toen meer op een aids patient erg hoe dat bij sommige mensen kan gaan dus, maar ik vraag me nu af of hij wel natty was.. jij ziet er nu juist beter uit dus..
    • wesleyb8
      Je ziet eruit alsof je gecut hebt vind je absoluut niet kleiner ogen man!!
    • Ciron
      16,2 schat ik
    • Dylan Amsterdam
      Goeie lats! Nice
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    o eilering
    Datum:
    7 jul 2018
    Bekeken:
    547
    Reacties:
    11

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    78,1 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    711px
    Hoogte:
    418px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie