Fitness Seller
DSC00319
T

DSC00319

ga nu mn 4 de jaar trainen in en weeg 91.5 kilo met een lengte van 1.70 ben onderweg naar mn 1e wedstrijd in april!!
super bruut, heb eens naar je vorige fotos gekeken , en je komt wel van ver...mogen we weten als er daar e kuurtje inzit ofnie. In beide gevallen chapeau !!
 
volgens mij wel leuke snoepjes gehad :D
Maakt niet uit, om dit in 4jaar te halen is echt wel een goede prestatie, doe zo voort :thumbup:
 
je tattoos zijn ook vet??
ik heb zelf ook wat. wil ook wedstrijden gaan doen! maar soms hoor je wel is mensen die zeggen dat de jury er niet zo dol op is
(de tattoos) of kijken ze hier niet naar
 
@ UltraX

Mwha je moet er zeker wel flink wat werk voor verzetten (met of zonder kuren), maar dit is over het algemeen wel te behalen in 3 jaar zonder kuren:).

Mijn fysiek heb ik hier een keer gepost (na 1 jaar pic toen ik nog een beetje bb deed) kreeg er toendertijd een 8,64 voor heb hem alleen verwijdert omdat ik zelf niet aan bodybuilding doe maar powerlifting en heb ook geen zin om mezelf hier op te zetten :D maar kan je wel zeggen dat ik voorruit ben gegaan op die laatste pic die ik verwijdert heb.


@ Juriaan

Tuurlijk! Respect! dat zoiezo!
 
yep bovenkant borst nog even bijwerken en wat droger en dan heb je een 10fysiek!

Misschien domme vraag maar mag je gewoon alle wedstrijden meedraaien met al die tattoo's ??

ik zie (bijna) nooit pro BB met tattoos iig ;)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
TaTTooToMMy
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.041
Aantal reacties
66
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Sony Ericsson K810i
Opening
ƒ/2.8
Blootstellingstijd
1/50 seconde(n)
ISO
250
Flash
Auto, did not fire
Bestandsnaam
DSC00319.jpg
Bestandsgrootte
47 KB
Datum gemaakt
vr, 23 november 2007 7:00 PM
Dimensies
640px x 480px

Deel deze media

Back
Naar boven