1. Ontzet Notitie
MissF

Een andere kant van mij :)

Een foto uit een fotoshoot een paar weken voor NAC Holland wedstrijd. Denk eens wat anders dan alleen maar wedstrijd foto's :)

Een andere kant van mij :)
MissF, 13 jun 2007
    • cwM
      tja droog ben je wel , mooi is ander imo anders
    • Jamesss
      Jammer dat je je haren niet los hebt. Vind het zo een erg mannelijke foto.
    • erwin280
      idd erg mannelijk de kleding ook.
    • CitizenD
      Is het dan geen man?
    • Dani1305
      Het is zeker een andere kant van je, maar niet de beste die ik me kan voorstellen...
      haar los en wat vrouwelijkere kleren zou geen kwaad kunnen :)
    • Den_bb
      wilde bijna zeggen supperdudes. ander foto's vind ik persoonlijker mooier
    • MU1995
      erg mannelijke foto ja en gooi je haren los :)
    • blabla85
      tja dat was waarschijnlijk de bedoeling om het er mannelijk uit te laten zien. Maar ook niet echt mijn ding.. I'm a sucker for cleavage :) waren dit het enige soort foto's van de shoot MissF?
    • Reader
      De wereld is vol met mannen. Waarom moet er nog een bij komen? :D (toch zie ik je mooi, ben ik hom*?)
    • fizzel
      beetje rare foto
    • Chriskederat
      Ik vind hem juist prikkelend. Had wel graag meer het begin van een borst gezien. Mooie pic en doet wat die moet doen, met je ogen langs je buik omlaag....
    • Patrickovic
      wtf? je bent wel erg mannelijk hier.
    • Reader
      Dan moet het een vrouwelijke man zijn.
    • p4trick
      Aan de rits te zien is het ook een mannenbroek.
    • Shemhamforash
      Wat is dit hier eigenlijk voor een bende belabberde oetlullen ?
    • robocop
      je bedoeld een pot reader?
    • MissF
      leuk een discussie.. ieder zijn eigen mening.. ik vind hem stoer en verleidelijk.. mijn avatar is ook uit de fotoshoot en zal vanavond nog een kunstzinnige prikkelende foto plaatsen.. ben benieuwd wat jullie daar op reageren :)
    • mass_builder
      vind het wel wat!
    • AreZje
      Wow. Respect voor het rustig blijven onder zulk hevig kritiek! Alleen daarvoor al een 10 :)
    • obikoe
      mooie foto.
      weinig vet heb je.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    MissF
    Datum:
    13 jun 2007
    Bekeken:
    8.681
    Reacties:
    50
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie