Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

bellafonte

Eerste foto.

5 jaar trainen, ben rond de 115kg, 1.72 lang. Ga de komende maanden wat bijvreten+AS om boven de 125kg te komen

Eerste foto.
bellafonte, 14 jan 2008
    • retromaniak
      graag zonder shirt!
      wel flinke armen.. maar niet genoeg om een goed oordeel te geven.
    • bbj
      ziet er gevaaaarlijk uit
    • Reflector
      Flink wat kilo's zal vast veel massa zijn, maar weinig te beoordelen zo, alleen je armen die er wel ok zien
    • billiejoe
      Bruut gewicht bij die lengte.. als je dat perfectioneerd ben je een monster!
    • Obeb
      je zal vast heel "groot" zijn maar zo valt het niet te beoordelen natuurlijk.
      Volgende keer niet zo stoer kijken hé ;)
    • Loo
      moeilijk om te bepalen of je nou brute massa hebt of gewoon een dikkerdje bent...

ziet er wel bruut uit die armen.
    • JordyPouw
      uitsmijter? ;)
    • Musculus01
      met die lengte en dat gewicht ik zou me gewoon droog zetten want massa heb je genoeg denk ik
    • Skatermarvin
      Dik of groot..wil eigenlijk een foto zonder shirt;)
    • stifler
      Train je soms in oirschot?
    • noobiexxl
      stoer maar vind de foto butt
    • wannabeestrong
      Gejank hier weer door die kutectos over dikkerdje of pff.
      Je ziet toch zo dat die gast brute massa heeft..
      Niet iedereen heeft zin om in een string voor zijn cam te gaan staan als jullie dat graag willen zien ga je toch naar een gay site ofzo?
    • Obeb
      dan kan iedere ecto (bwvs) in zijn winterjas een foto posten en dan lijkt/is iedereen "groot"...
    • yentl89
      ben benieuwd naar full body foto, want er zit veel massa op je lichaam
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    bellafonte
    Datum:
    14 jan 2008
    Bekeken:
    2.583
    Reacties:
    20
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie