XXL Nutrition
Ezravdb
Foto Contests

Ezravdb

Doel:

Het doel dit jaar was om me shape na mijn schouderblessure weer op een verstandige manier te herpakken.
Ik ben zelf wel tevreden met het resultaat, ik kon door drukte met andere dingen niet zo ripped komen als ik zou willen..
Mijn uiteindelijke doel was dan ook om me massa weer te herpakken en zo vol mogelijk te komen tegen het einde van de wedstrijd.
Ik ben ongeveer 2 KG zwaarder dan op de foto's vorig jaar. Zoals jullie zien heb ik weer een aantal dezelfde poses genomen omdat ik vind dat mijn lichaam daar het beste in uitkomt.

Over mezelf:

Ik ben 4 jaar geleden in februari begonnen met fitnessen. Ik was erg blij met mijn newbie gains en bleef me in fitness verdiepen. In de eerste 3 jaar veel verschillende schema's uitgeprobeerd waarvan er ook veel in mijn logs op dit forum te vinden zijn!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/ezravdb-becoming-a-student-285066/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/cutting-bulking-cycling-the-way-to-90-kg-ripped-265471/
Ik bleef eigenlijk 3 jaar (met pieken en dalen) achter elkaar gains maken totdat ik ging studeren en een schouderblessure kreeg, in die tijd ben ik zelfs afgevallen tot onder de 80 KG!

In 2012 was ik ervan verzekerd dat ik me shape weer zou gaan terugpakken die ik eerst had.
Ik heb toen zelf een schema bedacht naar mijn voorkeuren met de nadruk op armen. Bankdrukken en military press zaten er even niet meer bij ivm mijn schouder..Toen ik weer zware dumbbell chest press kon ging ik de hammer strength shoulder press uitvoeren.
Deze oefening ging ook goed, na een tijdje woog ik weer 84 KG en ben toen terug gedieet naar 81-82 KG zoals te zien op de foto's.

De contest gaf weer een hele hoop motivatie zoals elk jaar. Iedereen die mee doet, al gefeliciteerd met je prestatie!

Statistieken:

Leeftijd: 20 jaar
Gewicht: +- 82 KG
Vetpercentage: 8 %
Lengte: 1,79 meter
Trainingstijd: ruim 4 jaar
Voor mij de winnaar, simpelweg het mooiste fysiek IMO. Had ik niet verwacht, dacht dat ik voor Keun of Mark zou gaan. Jullie krijgen alle drie een 10 van mij. :D
 
oogt inderdaad als de golden era, je hebt een lichaam wat mij doet denken aan de zwart-wit bb fotos. erg mooi, iets meer volume op je benen en het kan niet meer stuk!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2012
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.541
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Ezravdb.jpg
Bestandsgrootte
61 KB
Datum gemaakt
za, 21 juli 2012 7:54 PM
Dimensies
525px x 900px

Deel deze media

Back
Naar boven