AndroidHealthClinic
pumaatje

foruma

• Media owner pumaatje
  • Datum plaatsing
  • Uitgelicht
Even gekeken waar we staan met de spierkwaliteit en massa. wedstrijdvoorbereiding gedaan en resultaat mag er zijn, meer definitie en kwaliteitspier.
Ik mis over het algemeen nog massa, hier wordt aan gewerkt.

Wat ik zeker weet is dat ik minder zout ga laden, want na 4 dagen laden 500g rijst ongekookt + 3 bananen, nog steeds zo plat staan :s

Een ervaring rijker :)

Nu bouwen voor 2014!
groot respect voor je doorzettingsvermogen, je moet wel hebben geleden om zo knetterhard te kunnen staan

Er komen wel eens mensen met droge lichamen langs maar zo droog heb ik ze nog niet gezien. En zelfs nu zie je nog een hoop massa!

Ziek hoor

serieus massa tekort :s word aan gewerkt

stats op foto
1m88
83kg
vp%?

Nu na rebound
90kg
6-7%vp
laatste 3 weken op 400g eiwit gezeten en groenten
laatste week gewone contest prep gedaan, wss door enkel die 3 weken op eiwitten te zitten, me zo knetterhard gekregen,
maar natuurlijk zo plat als iets hier op de foto, dus moet het anders gaan proberen

Bedankt voor de comments!

@ MHD van het moment dat ik moest stoppen met cardio, was men metabolische snelheid nihil denk ik haha :) 3 laatste dagen in een stoel gezeten in de zon en wat op en af gereden met auto wat drank of andere dingen halen voor op de bouw om de dag om te krijgen :D

Wow, even zo droog staan om te kijken hoe het eruit ziet. Dedication!

Moet er volgend jaar helemaal geweldig uitzien dan. Succes.

@ Tsn ja voor een classic fysiek schiet ik nog een 10 kg tekort om aan het max te zitten.

@ abfab, ja bij de flexcup 2011 gewrichtsbanden 2weeks out gescheurd en de prep niet kunnen doen, dus heb ik hem deze keer gedaan!
volgende prep is voor een wedstrijd

@ isisrufus nee dit is geen 3% , denk 5% sta er gewoon heeeeeel gedehydrateerd :) beetje teveel zout geladen :s

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
pumaatje
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.022
Aantal reacties
19
Beoordeling
5,00 ster(ren) 6 reviews