1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
chaly

Foto van afgelopen zomer

Moet nog wat werken aan wat zaken, zoals het posen. En blijven groeien natuurlijk!

Foto van afgelopen zomer
chaly, 16 feb 2013
    • XXL Nutrition
      ziet er netjes uit!
    • BillyBalzak
      lichaamsstats? ziet er netjes uit man! hoelang train je al?
    • chaly
      Ik train nu zo'n 5 jaar. Lange tijd getraind zonder op mijnn voeding te letten. Had wel verder kunnen staan als ik van in het begin direct op mijn voeding had gelet.
      Eigen schuld. Ik ben 1m78 en weeg 85kg.
    • Bryce1974
      Wow, mooie armen en borst ! Nice tattoos!!
    • MATTHI
      Dit is zo'n nice fysiek man doe mij die ook maar :D En wat is die tattoo op je chest man? ziet er nice uit! betekent die iets als ik vragen mag? ;)
    • chaly
      thx! Tattoo op men borst is een hawaiaanse tiki, ken je wel van die maskers vaak worden gemaakt uit hout. Hawaianen geloven dat tiki's hun voorouders waren die de kracht hadden om slechte energy te verdrijven. Meestal hebben worden tiki's ook met hun ogen dicht afgebeeld omdat ze problemen zouden kunnen ruiken :)

Voila, dat is de uitleg erachter ;)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    chaly
    Datum:
    16 feb 2013
    Bekeken:
    1.239
    Reacties:
    6
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie