Fitness Seller
Foto zonder shirt wat er gevraagd werd..
marcohendriks

Foto zonder shirt wat er gevraagd werd..

dit heb ik in 2 jaar tijd bereikt van 60 kilo naar 86 met 11,5 procent vet en lengte van 172cm ben 17 jaar ben bezig met massa trainen.
nee ik zit op 11,5 ik heb t gister laten meten ben van 13,9 naar 11,5 gegaan en 5 kilo aangekomen sinds 2 maanden
 
heb je digitaal laten meten of met huidplooimeter? Ik ben 99.9 % cker dat je wel hoger zit gezien het vet rondom je middel en de definitie.

Wat niet wegneemt dat je een mooi pak massa hebt hoor
 
met een huidplooimeter zo,n ding wat zo zeer doet waar je plekken van overhoud haha ik heb 6% op de taille..qiniz omtrek van me armen?? die zijn 42 cm
 
ja 11% lijkt me erg weinig. 86kg bij 1.72 is nice! Ik ben er zelf maar 70kg en 1.74 en zit ook op 11%.. en zie er toch veel droger uit Hier klopt iets niet denk ik :D
 
ik weet niet mijn sportleraar de eigenaar ook die t heeft gemeten is zelf proff body builder geweest en deed altijd mee bij de grote jongens van een kilotje of 120 en denk wel dat die kunnen meten maar goed kweetnie? gehew ik lieg in iedergeval niet wat die zei is 11,5 procent maar goed ik ben tevreden met wat ik heb nog wat jaartjes bikkelen voor massa en dan droog :)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
marcohendriks
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.812
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
ddjjkdkdj.JPG
Bestandsgrootte
14,4 KB
Dimensies
281px x 405px

Deel deze media

Back
Naar boven