Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Jurgentjuh18

foto5

Voorkant.. Er is niet echt veel te zien maar ik vind me linkertepel zo raar staan??? die staat heel anders dan die ander.. weet niet of het erg is maar ja toch maar ff een foto gepost.. ga nu wel een x echt trainen en dan post ik ooit nog wel weer foto's

foto5
Jurgentjuh18, 15 jan 2006
    • BodyGainer
      als je zou beginne trainen dan heb je wel iets goeds om mee te beginnen . en je linker tepel staat idd wel wat raar :D maar moet je je geen zorgen om maken hoor . toch een 6 omdat je tenminste een foto post ;) nog veel succes !!!
    • Balboa18
      nipple twist?
    • b3ta
      Ja hoor ik zie het al, typisch een geval van de Texacan Tittie Twister!
    • RvR
      ik ben veel breder en dat weet je he, dikke :D

maar je komt er wel.. als je werkloos blijft :p
      als ik weer werkloos ben dan ga ik weer als een idioot vooruit :D
    • Amxerxes
      ga werken man koos

en eten!!
    • Guido20
      Goed begin!
    • Testo
      Je hebt de naam van een breezerbitch en ook nog eens dezelfde instelling....ga lekka tennisen ofzo en val ons niet lastig met je foto's.

Misschien dat je op superdudes.nl meer succes hebt,JurgenTJUH.....wat een belachelijke nick zeg.
    • 18fitie
      Kijkend naar Testo's signature:D

Maar jurgen ga hard trainen en vreten en je komt er wel.
    • markus
      Goede basis!!
    • Jurgentjuh18
      @testo..
      jij bent echt een stoere man dat je zoiets durft te posten..
      wat is mijn instelling dan volgens jou..? heb ik er iets over gezegd..? nee..
      bedankt voor je nuttige post
    • Testo
      Ik wil het ook wel recht in je gezicht zeggen hoor,geen probleem.

Ik heb gewoon een bloedhekel aan ''volwassen'' mensen die schrijven als een mongool...vindt je het zelf niet erg kneuzerig dan?

Als mn nichtje van 14 het op msn doet vind ik het al erg irri dus laat staan wat ik ervan vind als ik een 18-jarige zo zie doen...

En je instelling is al overduidelijk.....je schrijft zelf immers;ik ga nu wel een keer echt trainen.

Moet ik nog ff verder gaan of snap je em al?
    • Jurgentjuh18
      dat betekent dus duidelijk dat mijn instelling is verbeterd.. maar ik begrijp dat dat lastig is om te begrijpen.
      Ik heb ook normale namen geprobeerd maar eerlijk gezegd boeit het me niet zoveel wat voor naam ik heb..dus probeer ik er maar 1 die niet bezet is he..
      maar toch respect dat je met 32 jaar zo volwassen reageert...
    • Testo
      Aaaaaaaaah...je instelling is nu verbeterd....vertel;ben je gister naar de sportschool geweest dan?

Of dacht je bij jezelf;naah,ik ga morgen wel?

Dit heeft niks met volwassen reageren te maken maar alles met irritaties over hoe sommige idioten een imbecielencultuur creeren door zo maf mogelijk te schrijven en jezelf dus een TJUH toe te bedelen...

Jij had de pech dat je de eerste was die ik aan kon pakken hier...
    • ikbendirk
      T€St0 iS 0p 00rl0gSpAd!!

beetje heel veel gezeik over een inlognaam hoor.. :s
    • RvR
      zegt eerlijk gezegd meer dan genoeg als je je zo druk maakt over een inlognaam.. een beetje op oorlogspad door je roid rage? dan zuigt je instelling pas :p
    • Testo
      Oorlogspad?

Geloof niet dat je de definitie van oorlog begrijpt want ik ben nog mild...

Maarre....niet naar de sportschool geweest dus gister?
    • Jurgentjuh18
      jawel... jij niet zeker??
      als je om alles moet lopen zeiken dan heb je niet veel tijd om te trainen he..
      maar toch vind ik je een grappig mannetje..
    • RvR
      Testo..

ik vind zelf ook die breezerstyle vervelend.. maar om er nou echt een probleem van te gaan maken..

waarom hou je je niet gewoon aan je signature? :p
    • mass_builder
      zeker net begin
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Jurgentjuh18
    Datum:
    15 jan 2006
    Bekeken:
    3.197
    Reacties:
    30
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie