Eend

fotos

geen professionele fotos ofzo heeft maat van me sneaky met printscreen gedaan toen met `m zat te chatten over trainen.. maarja dan is er iets te zien (komen nog wel keer fotos zonder shirt en beenfotos enzo)

fotos
Eend, 1 nov 2004
    • Maxwell
      met shirt aan is het nogal moeilijk te beoordelen.. maar denk dat het wel goed zit, maak es wat foto's zonder shirt:)
    • Eend
      staat in me welkom post - 4 maanden niet getrained.. resultaten staan daar ook ->
      http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=25903&page=1&pp=10
    • Goenie
      Schouders lijken ok, maar goed is het niet te zien op deze foto's.

p.s. 'the ring' gekeken? :-)
    • Moob
      Flinke schouders en aardige armen (voor zover ik kan zien dan).
    • Eend
      add maar op msn zet wel cam aan maar ben beetje camera schuw en heb geen digicam ofzo dus fotos lastig ~
    • Dolcett
      heppie honing op je gezicht gesmeert of zo? al die insecten die om je hoofd heen vliegen. :)
    • Eend
      nee ik heb een bijrol gescoord in the mummy 3 maar dan heb je die kutplagen hè..
      en train nog nie zo lang als veel van jullie dus zo lage cijfers hoeft toch allemaal niet :P
    • markus
      Schouders en armen lijken ok, maar maak eens wat andere foto's, moeilijk te beoordelen
    • Eend
      foto delete.. hoe?
    • NeverUnDerest
      Ja zonder shirt dat willen de vrouwen wel eens even zien :D:D:D:D
    • Bruno V.
      Post wat pics in de verplichte c.q. poses
    • SHUTTERSPEED
      wel massa maar moeilijk te beoordelen
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Eend
    Datum:
    1 nov 2004
    Bekeken:
    2.473
    Reacties:
    22
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie