MuscleMeat
Fototje
MrInk

Fototje

Deze foto kwam in tegen, had ik nog niet gepost.. Is van een jaartje geleden, vlak voordat ik aan mijn jaartje pauze begon :P
Ik was helemaal klaar met het eten.. En trainen zonder eten had voor mijn gevoel geen zin, had geen motivatie meer enzo.. Dus een jaartje niks gedaan, en als een doorsneeburger gegeten :D

Nu weer keihard bezig met bulken en trainen.. Mn lichaam was niets meer gewend, dus gaat als een gek nu, spiergeheugen kan geen AAS tegenop! :P
 
Haha ik weet het.. Ben ook niet van plan om voor een 2e keer te stoppen ;)

Here to stay!!
 
Okee heftig man maar je kan toch ook heel veel afwisselen in voeding ;) iedereen is het wel eens helemaal zat maar zo kom je er niet toch

Goed dat je nu weer bezig bent success
 
Naja afwisselen met voeding, ik heb een stofwisseling waar niet tegenaan te vreten is :P

Ik zat in die tijd op 8000 kcal per dag, bijna helemaal schoon, en ben in 4 maanden op dat dieet zo'n 4% vet gestegen :(

Gyno is bijna helemaal weg gegaan, nog kleine knobbeltjes, maar die heb ik al vanaf mijn eerste kuur.. Binnekort ga ik weer ON en dan zal het wel weer groot worden.. Maarja in mijn PCT verdwijnt het eigenlijk altijd weer ;)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
MrInk
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.905
Aantal reacties
9
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Nokia N97 mini
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
5,2 mm
Blootstellingstijd
1/17 seconde(n)
ISO
748
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
Front11.jpg
Bestandsgrootte
33,4 KB
Datum gemaakt
do, 15 april 2010 3:10 PM
Dimensies
600px x 541px

Deel deze media

Back
Naar boven