1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Animallegs

Front Bicep

Check voor stats en progressie shit m'n log ff. Das makkelijker als hier weer een heel verhaal neer te knallen ;) http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/big-bigger-animal-legs-195298/

Front Bicep
Animallegs, 31 dec 2008
    • newguy10
      had je je rechter biceps nou gescheurd?
      (of is verschil door licht inval/aanspannings verschil)

succes met je eerste wedstrijd
    • Animallegs
      Het zal (denk ik/hoop ik) meer lichtinval zijn maar idd de rechter heb ik gescheurd. (Linker op de foto dus)
    • Keranos
      Vroeger was je beter... :(
    • Animallegs
      Ben nog geen week bezig he pik ;) Wacht maar jongetje! :D
    • MikeJoshua
      Animal; misschien ligt 't aan de foto hoor, maar draag je nou make-up (Bij je ogen)?

Desalniettemin een goed fysiek imo
    • Animallegs
      Ja klopt! Van Rimmel Londen. Ik wil op Kate Moss lijken :D

Whaha denk je nou zelf :D
    • BlaqPoet
      Ik wil niet lullig doen ofzo

maar je zal nog serieus moeten groeien als je kans wilt maken op je wedstrijd.
    • Animallegs
      Uhm, ook niet lullig bedoeld, maar wil ik in de 100kg klasse eindigen?
      Theoretisch gezien kan ik al meedoen als ik nu alleen maar ga cutten zonder massa te bouwen...

En zoals ik ook al tegen anderen zei: Dit is pas week 1. Hold your horses and wait a little longer!
    • BlaqPoet
      ik las dat je 95kg ofzo wilde met 4% ???
    • newguy10
      in de 100kg klasse eindigen? respect als het je lukt
      95kg --> 100kg
      17%BF 4%

je eerste wedstrijd voorbereiding en nog nooit lager dan 14% hebben gestaan.. ben benieuwd hoe het gaat
    • Ano_80_25
      lukt je best wel man waar een wil is,is een weg !
    • yentl89
      veel succes met voorbereiding er is veel werk aan winkel maar dat weet je zelf ook wel.
      kzou zeggen laat ons versteld staan.
    • Skatermarvin
      Suc6 kerel! blijven beuken, ook in 2009!
    • Animallegs
      @ Blaq haha willen en kunnen hè ;) Ik zal misschien tussen de 80 en 85 kunnen uitkomen.

@ Newguy sinds het BB idd nog nooit lager dan 14% gestaan. Maar ik moet een doel hebben, wordt het de JBC niet, gaan we gewoon voor de Artemis cup. Het is leuker om naar iets toe te werken, ook al wordt het moeilijk om te halen! Ik weet zelf ook wel dat 100kg klasse pas over een paar jaar te halen valt!
    • BlaqPoet
      Aah oke

dat is al wat realistischer bra

want dacht hoe wil je dat voor elkaar krijgen

80/85 is wel te doen!

succes iig

moet zelf ook weer gaan beginnen met trainen enzo!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Animallegs
    Datum:
    31 dec 2008
    Bekeken:
    3.421
    Reacties:
    17