builderB

front double biceps 14 mei 2005

nog referentie foto 14 mei 2005 werk aan de winkel! sorry dat ik zo 'stoer' kijk, maar deze kwam als beste foto uit de bus qua torso

front double biceps 14 mei 2005
builderB, 27 mei 2005
    • Iguana
      Voor de moeite:) Het lijkt of je borst achterloopt kan dat?
    • Anoniem_1983-
      wat is je Vet% ?
    • builderB
      @ iguana: hehe alles loopt achter, maar ja in deze pose blijft er idd niks vanover. Wordt hard aan gewerkt!
      @qiniz: no idea...
      thnx, guys een 7 had ik niet verwacht :D hoef ik misschien toch niet zo hard meer te trainen (j/k...)
    • markus
      Zou toch maar even doortrainen en massa kweken lijkt me prioriteit 1. Succes met je training!!
    • firedsoul
      beter dan niks tog :).
    • Powerblade
      Basis is goed, maar ga nu niet denken van het is zo toch wel goed, want dan moet ik je enen gaan geven vanwege afwezige motivatie.
      Dus blijven trainen slet, zodat je wat wordt, en dat wordt je, daar ben ik wel van overtuigd.
    • builderB
      @markus: er wordt gegeten en getraind dat het een lieve lust is!
      @ powerblade: j/k = just kidding :D
    • huckfinn
      Adonis is lekker bezig vandaag. Hij strooit ruiterlijk met 1en en 4en. Maar nu kan ook niemand tippen aan deze jonkheer die in de Griekse mythen vaak ook een snoeiharde homofiel is.

Maar ter zake: je begint in ieder geval met niets en dat zie je ook aan de gewichten waar je na een maandje al mee rost.
    • huckfinn
      Ik bedoel - je begint in ieder geval NIET met niets ......jezus, lekkere typfout :D
    • Anoniem8600
      @huckfinn: Dit is nog een beginner, als ik kijk naar zijn fysiek is het niet slecht, maar er is nog 10x zoveel uit te halen. Daarom vind ik het dus niet meer waard als een 4.
      Ik heb gemerkt dat hier zelfs de allerkleinste een 6je krijgen, vind het nogal jammer dat jullie niet een eerlijk cijfer durven te geven inplaats van iemand in de hemel te prijzen.
      Let op jezelf inplaats van anderen aan te vallen over hun beoordeling.
    • DutchVince
      @builderB: je lats zijn errug goed (zag ik ook op de andere foto).
      Je serratus is ook mooi zichtbaar.

Qua armen en borst is er nog veel werk aan de winkel.

@adon1s: op zich heb je wel gelijk. De cijfers worden vaak veel te hoog gegeven.
      Eerlijk gezegd maak ik me er zelf ook schuldig aan: ik heb Arms een 10 gegeven terwijl hij nog niet de fysiek van Jay Cutler heeft. Vergeleken met Jay (die imho wel een 10 verdient) zit Arms meer op een 9 dan een tien.

De foto's van de meiden worden zowiezo allemaal veel te hoog gewaardeerd (dat zal wel door de testosteron komen). Vaak zie ik 9s waar een 7 meer op zijn plaats zou zijn.
    • BramHoogkamer
      Ziet de basis in ieder geval,kan wat moois worden!
    • Patrick_
      gat de goede kant op, natuurlijk nog veel massa winnen, en knip die haren eraf!!!!
    • bur
      @ adonis : wat een crap zeg hij post een foto en is geen arrogante klootzak dat is voor mij al een 6 waard.

Maar een 4 en dan zonder onderbouwing sorry hoor post dan niets en laat je cijfer achterwege
    • builderB
      thnx guys!
      De kritieken zijn zeer motiverend voor mij! Evenals de typfouten, ik weet dat ik nog niks kan hoor.... wrijf het er maar goed in.

p.s.die haren gaan er echt nie af jongens!
    • CQ_Demolisher
      compenserend voor 'adonis'..post jij eerst je foto's maar voordat je anderen negatief gaat beoordelen k?
    • klaasjanno
      Jij haalt echt het hele forum zwaar omlaag.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    builderB
    Datum:
    27 mei 2005
    Bekeken:
    5.521
    Reacties:
    27
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie