XXL Nutrition
front double biceps
bballer

front double biceps

Foto van iets van 2 maanden geleden stats toen:
1.93m
94 kg
bf: 13-14%

20 jaar
Trainingstijd: 3 jaar serieus (6x per week met goed voedingsschema) en 2 jaar aangekloot (1-2x per week zonder goed voedingsschema)
Je komt van ver zo te zien, toch al nette progressie, maar in 6 jaar tijd had je er meer kunnen uithalen
 
5 jaar ;) , tja de eerste 3jaar zat ik nog niet bij zo'n goeie sportschool als ik nu zit, laatste 2 jaar ben ik het meest vooruitgegaan en daarvan het laatste jaar nog meer, omdat ik sinds een jaar niet meer basketbal, dat scheelt een hoop verbranding en je komt veel sneller aan merk ik wel, maar goed ik ben het ermee eens ik had er meer uit kunnen halen als ik die kennis die ik nu heb toen ook had :)
 
3 jaar serieus (6x per week met goed voedingsschema)??

Dan vraag ik me toch af wat voor freak-ass metabolisme jij hebt want het is niet aan je te zien. Ik zou je ook geloofd hebben als je zei dat je een half jaar serieus bezig was

p.s. is die foto gesoept? hij lijkt een beetje raar
 
@ heywood Jablomi: nee hij is gemaakt met een webcam en ja dat is nogal een raar effect :P.

ik kom niet van een ecto bouw af integendeel ik zat voordat ik ging cutten na t eerste jaar redelijk serieus te hebben getraind op 94 kg met een vet% van 22% (ik kwam van 78kg ongeveer) toen helemaal verkeerd gecut weer naar iets van 80 kg met 16% veel massa verloren.
toen weer een jaartje gebulkt (het vorige jaar) naar de 93kg en ook in die zomerweer gecut dit keer naar 88kg met 12,9%, dat ging wel iets beter dus en nu ben ik alweer een jaartje aan het bulken en zit op 97.5 kg met 14-15% bf.

En ik heb helaas geen duidelijke before foto's van toen ik nog maar net even bezig was als 15 jarige maar ik kan wel zeggen dat ik toen op een kilootje of 68 kg op een gegeven moment ook de lucht in schoot kwa lengte dat zal ook wel een kilootje of 4 a 5 schelen met een aantal cm erbij dus laten we zeggen dat ik van 72-73 kom.

Om een enorm lang zeikverhaal kort te maken:
-ik begon met 68 kg en zit nu op 97.5 kg op deze foto dus 94 (de enkele kilo's die ik er nog bij kreeg in de groei daargelaten)

-Ik ben nooit een ecto geweest, lijkt misschien door m'n lengte heb ik toen wel is vaker gehoord, want ik heb ook een redelijk smalle taille

-En ja m'n metabolisme is nu sowieso wel aardig gek, ik eet 7-8x per dag, zit wel aan meer dan een brood per dag, met weightgainer erbij warme maaltijd en ga zo nog maar even door.

ps: ik zal nog een foto opzoeken waar ik nog maar 1jaartj trainde dan kunj misschien beter vergelijken, nu heb ik natuurlijk veel te weinig vergelijkingsmateriaal, my bad
 
Zo te horen heb je dus niet echt een voedingsschema (weightgainer, een brood, warme maaltijd..) Misschien is dat een idee.
 
Ik doe niet aan een vast voedingsschema, ik heb altijd geleerd dat genoeg variatie en veel eten goed is, als ik niet meer aankom dan doe ik er gewoon weer een boterhammetje of 2 bij, bijvoorbeeld met kipfilet, appelstroop, banaan of iets dergelijks.
Weightgainer is een aanvulling op een voedingsschema, voor wat extra koolhydraten, dat zou ik niet nemen als m'n voeding niet in orde was en ik kom nog steeds aan, dus blijkbaar doe ik NU wel wat goed :).
 
Dude je eet een heel brood per dag, ik denk dat het met die Koolhydraten wel goed zit (weightgainer voor de KH lijkt me dus wat overdreven). Je moet zelf weten of je niet aan een voedingsschema wil doen als je maar weet dat iedere prof het wel doet en het gewoon standaard kennis is dat een goed schema de beste gains oplevert.

Een boterhammetje of 2 erbij doen zal je op een gegeven moment niet meer helpen, Het is niet alleen maar veel eten. De samenstelling van je eten is minstens net zo belangrijk. Je kan jezelf wel volgooien met koolhydraten maar als je eiwit en vet intake er niet goed bijstaan heb je daar geen reet aan :S

Maargoed, als jij tevreden bent en het goed gaat zo moet je dat natuurlijk vooral doen. :)

Mzzl
 
gast ik snap wel wat je bedoelt hoor, een maatje van me die doet het ook zo met precieze hoeveelheden uitrekenen en wegen enzo, maar dat vin ik maar niks. Ik snap ook wel dat je de goede proporties koolhydraten, vetten en eiwitten moet hebben iedere maaltijd weer, het enige is dat ik het niet precies afweeg ;).
En als je meer wilt aankomen moet je sowieso wel meer calorieen binnenkrijgen, dat is gewoon een feit en daarbij moet je goed letten op de samenstelling van je maaltijden en dat doe ik dus ook, dus ik ben het met je eens hoor je zegt niks raars :).
greetz
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
bballer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.404
Aantal reacties
10
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Picture_22.jpg
Bestandsgrootte
21,8 KB
Dimensies
320px x 240px

Deel deze media

Back
Naar boven