MuscleMeat
front pose
B

front pose

  • Bodylove
1 tip ....


SCHEEREN!!

geen gezicht dat haar, bah

verder flinke spieren, vreemde ader op je linker biceps, heeft een kameraad van mij ook heel vaag.
probeer met het bankdrukken de stang eens helemaal breed te pakken (bijna tegen de schijfen aan) voor een wat bredere borst.
verder zou ik persoonlijk meer aandacht aan buikspieren besteden.
 
als ik je foto's vergelijk met bijna twee jaar geleden vind ik persoonlijk dat je meer vorderingen had kunnen maken wel al goed droog!
 
B
ik heb net een beste dip achter de rug en ga dr nu weer tegen aan. mn doelstelling is 95 Kilo volgend jaar zomer (nu 85) dus heb nog ff maar beuken zal die!!!
 
je fysiek lijkt nogal wat op dat van mij :D grappig.

alleen wil ik de omvang jouw armen (dan mag jij iets van mijn rug, die loopt iets achter, precies tegenovergestelde van mij) :-D

pose is zo-zo
 
ziet er goed uit, onderarmen kan nog wat bij (is vooral n ectoprobleem, ik weet t :P) en ik zou, zoals NR1 al zei, idd gaan scheren. maar da's natuurlijk persoonlijk
 
Scheren is de boodschap, vind je rug er beter uitzien dan de voorkant, als die kilo's erbij komen gaat het wat geven , nice work !
 
Ziet er inderdaag goed uit, als je gaat scheren gaat het in het begin wel jeuken! (erg iritant,haha, iemand nog een tip tegen het jeuken? :D )
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Bodylove
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.728
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Afb010.JPG
Bestandsgrootte
76,4 KB
Dimensies
961px x 579px

Deel deze media

Back
Naar boven