MuscleMeat
Front, upper body
P

Front, upper body

Poses heb ik nog niet door, dus bij deze een simpele foto. Ben sinds 1 december 2006 bezig met krachttraining. 1 Augustus 2006 begonnen met sport. Doel was toen afvallen (kwam van 115 kg blubber af).

Doel is om nog wat breder te worden, gouden middenweg tussen fitness & bb. Moet overal nog meer massa op. Wil winter 2008 op 100 kg droog zitten. Doe 4 dagen per week kt, 2 dagen squash 1 dag zwemmen.

Stats:

1.96, 94 kg, +/- 9%.
21 kilo afvallen is uitstekend . Basis nu gelegd, nu gewoon doorgaan.Borst en armen keurig, buikje nog even aan werken.
 
netjes hoor :) dus je sport 7 dagen per week? niet een beetje teveel van het goede?
 
1 December woog ik 83 kilo. Voorjaar kwam ik snel aan (en bleef m'n vet% zakken). Nu gaat het een stuk moeilijker. Ben nu heel erg op m'n benen aan het focussen. Rug ligt achter, loop er ook voor bij de fysio. V-vorm zit er wel, maar heel minimaal (wil ik ook niet veel groter hebben :) ). Buik vind ik erg moeilijk, bovenkant is prima, onder zit nog een richeltje. :P
 
196 en 94 kilo met zoon bovenlichaan moeten je benen heel slecht zijn..
 
@Melcher: ben nu ook heel erg op m'n benen aan het focussen. Veel squatten, boek er qua kracht redelijk wat progressie op, massa maar heel minimaal. :(
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Phoob
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.315
Aantal reacties
9
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Picture_037.jpg
Bestandsgrootte
23,6 KB
Dimensies
315px x 341px

Deel deze media

Back
Naar boven