turo

front

5 december

front
turo, 22 dec 2008
    • Obeb
      stats???

verder zou ik toch wat meer eten:)
    • turo
      lengte 1,82
      gewicht 80,5 kilo
      maanden training 15
    • neluss2000
      Sommige spiergroepen lopen achter. Je borst loopt duidelijk achter, netzoals je kuiten. Verder train je gelukkig wel je quads das een pluspunt! Heb je die 15 maanden ook een voedingsschema gehanteerd?! Succes verder!
    • Ano_80_25
      goed droog nu nog massa en inderdaad aan je kuiten werken je schouders vind ik peersoonlijk super
    • turo
      dankje wel, kuiten train ik 2 keer per week (dinsdag & vrijdag)
      Helaas wil het met kuiten niet echt lukken heb hier geen aanleg voor evenals borst die pak ik ook 2X per week. Dus ik sta niet stil. Ik gebruik niet echt een voedingsschema maar eet redelijk veel en gezond bovenal geen alcohol, tabak en drugs.
    • The Xtralarge
      Voedingschema maken en volgen! Wat bedoel je precies met ik eet redelijk veel?? Dat kan niet man...Als je zo hard traint en je eet veel moet je borst inmiddels veel groter zijn.
      Je borst is net een kippeborstje!

Wees niet bang om in vet% aan te komen. En bulken met die handel. Een voldoende voor de motivatie en vanwege het feit dat je nog niet zo lang traint
    • Brutality
      Als ik een 7 ben, dan ben jij niet eens een 5 waardig tbh :)
    • Ano_80_25
      brutality heeft wel beetje gelijk man heb zijn picture gezien en heeft veel meer massa dan jou srry ben eerlijk e ga mij nu geen 1 geven e
    • turo
      ja maar ik snoep geen verboden middelen ;)
    • Brutality
      Daarom krijg je minder punten? Oh en sorry to break your dreams, maar die foto in mijn gallerij was nog naturel :) Was 1,5 maand voor ik begonnen ben met mijn eerste cycle.

Nog leuke commentaar?
    • Brutality
      Bijna beter zegt ie dan, ik lach me een breuk.. Met je skeletje..
    • Ano_80_25
      brutalaty is nu zwaar aan overdrijven denkt dat hij een prof bodybuilder is ofzo zet hem eens naast een ronnie colman of zelf nog de helft ervan en je ziet hem niet eens mee op de foto staan hij is een kuurtje aan doen en voelt zich zeker de man omdat zijn testocycle hoger dan normaal zit AFSCHIETEN DIE GASTEN DIE ANDERE AFKRAKEN EN ZELF NIET VEEL VOORSTELLEN turo doe zo voort en hou het maar lekker naturel dan blijft de schow er tenminste af
    • turo
      dank je wel voor je positiefe reactie helaas lied ik me even gaan in mijn reactie jegens hem.
      Jij ook succes
    • Brutality
      Philippe een beetje boos omdat de helft van het forum hem ziet als een mentally retarded zieligaard? Blijf in het vervolg van mijn profiel af, met je geslijm in PM & bezoekercoms.
    • prayingman
      wat heeft philippe d met deze foto te maken?trouwens turo goed bezig VOLHOUDEN MAN!
    • turo
      dank je wel
    • yilmaz altanhan
      Sorry een domme vraag maar ik he die rare streep ook op me schouder waarom is het eigenlijk zo?
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    turo
    Datum:
    22 dec 2008
    Bekeken:
    3.387
    Reacties:
    21
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie