1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Foto Contests

Fronter

Fronter
Foto Contests, 1 aug 2018
Jwdoetookmee, Bokah, Punjab en 1 andere persoon vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      JochemB
      Niet verkeerd, maar had zeker droger gemogen. Je log was helaas ook niet erg up-to-date waardoor je bij mij punten misloopt. Daardoor kan ik je ook niet beoordelen op discipline/consistentie/structuur. Ik houd het op 3 sterren.
      Fronter vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      Psvcr7
      Je bent volgens mij wel iets droger dan in begin maar ik vind de foto’s niet erg duidelijk maar dat is mijn mening
      Fronter vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      Rambo1
      Best netjes maar foto's kunnen stuk beter
      Fronter vindt dit leuk.
    • Skatermarvin
      Mooie shape, maar had je eigenlijk wel al droger verwacht..
    • Beoordeling:
      3/5,
      Koppie
      Goeie benen man!
    • Beoordeling:
      2/5,
      RaceRookie
      Weinig definitie
    • Richard.DK
      @RaceRookie Ik denk dat dat vooral komt door de slechte belichting. Zijn fysiek is best goed zo te zien
    • Beoordeling:
      3/5,
      Pleister
      Voor een 20 jarige is dit vrij netjes. Niet al te droog maar shape is niet verkeerd.
    • Beoordeling:
      3/5,
      neet61
      goeie massa, ik hou niet zo van superdroog
      belofte voor de toekomst
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Big-T Memorial Contest 2018 foto's
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    1 aug 2018
    Bekeken:
    811
    Reacties:
    9

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    119,8 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    1200px
    Hoogte:
    693px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

• Afgelopen 7-8 weken flink aan de bak gegaan. Ik was dan niet de meest actieve poster, maar het werk werd wel gedaan :p. Cutten was ook echt nodig, piggy shape :eating:. Totaal komen we uit op -14cm van m'n taille en overall droger + weinig massa verloren vind ik zelf. Ik had misschien nog wat droger kunnen zijn, maar dat is altijd achteraf hè. Moet zeggen dat het cutten me prima is bevallen, geen honger/energie dips etc. Het plan is dan ook om nog even door te cutten tot dat het niet meer gaat en dan massa erop te rammen.

Wat betreft de foto's, tja.. ik ben niet naar een studio geweest. Foto's zijn in de gym om 10:00 in de ochtend genomen zonder pomp o.i.d. Belichting is niet optimaal en de foto's hadden wellicht wel iets beter kunnen zijn, maar dat moet het eind resultaat niet tenietdoen.

Zonder m'n motiverende coach @Jwdoetookmee had ik het niet zo ver kunnen schoppen de afgelopen weken. Dikke thumbs up bro. :thumbs:

Tijd om door te knallen en we zien wel waar het schip strandt!

Stats:
    Leeftijd: 20 jr
    Lengte: 174CM
    Gewicht: 78KG
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie