Foto Contests

Furryx94

Furryx94
Foto Contests, 1 aug 2018
Grote S, Bokah, Fronter en 2 anderen vinden dit leuk.
    • Beoordeling:
      2/5,
      JochemB
      Als enige wezen bulken bij de contest, dat vertekent het beeld natuurlijk. Prima progressie gemaakt, maar jammer genoeg niet de moeite genomen om zelf een collage te maken en op tijd in te sturen. Daar krijg je wat mij betreft minpunten voor.
      mucci vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      2/5,
      040B
      Goed dat je mee doet tot het eind. Volgend jaar met nog wat meer massa hoop ik.
      Furryx94 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      2/5,
      Psvcr7
      Idd de enige de heeft gebulkt deze contest en dat geeft natuurlijk een ander beeld! Wel een log die ik iedere keer heb gevolgd en je hebt je best gedaan
      Furryx94 vindt dit leuk.
    • mucci
      Zonde dat je je collage niet zelf gemaakt hebt :/
    • Skatermarvin
      Gewoon lekker doorgaan kerel! Qua begeleiding zit het wel goed!:D
      Furryx94 vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      2/5,
      Koppie
      Respect voor je deelname! Eens met de voorgaande commentaren.
    • Luus2405
      @mucci hoezo... Ik heb het toch mooi gemaakt :(
    • mucci
      Luus2405 vindt dit leuk.
    • Punjab
      Ik ben trots op je maatje! Je hebt alles gegeven en als enige in het diepe gesprongen met een bulk ;)

Aan je doorzettingsvermogen en je inzet ligt het niet, zelden een natty gezien die het volume weg kan zetten dat jij keer op keer doet :cool:

Nu verder bouwen en als de tijd rijp is cutten :thumbs:
      Grote S vindt dit leuk.
    • Luus2405
      @mucci ik had maar een paar minuten :sad::roflol:
      mucci vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      1/5,
      Pleister
      Wat heeft dit te maken met een wedstrijd shape? Sorry hoor maar kan dit niet hoger beoordelen dan een 1.
    • Beoordeling:
      2/5,
      Saik
      twee sterren, één voor je shape de ander voor de moeite :) Je moet ergens beginnen natuurlijk.

Vorige beoordeling (3 sterren) was per ongeluk. Ik wist niet dat je het aan kon passen.
    • Beoordeling:
      3/5,
      Hans_i
      Goede start!
    • Beoordeling:
      3/5,
      Pieter68
      Bulken in een foto-contest was misschien niet zo een goed idee, maar dit is een goede start om op voort te werken !
    • HillR
      Je kunt super trots zijn op je resultaten als natty bulker! Je komt er wel!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Big-T Memorial Contest 2018 foto's
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    1 aug 2018
    Bekeken:
    1.082
    Reacties:
    15

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    120,1 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    1200px
    Hoogte:
    1200px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie