1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Young5er

Gains so far..

1ste kuur 8 maanden bulk - 2 maanden cut. 3 maanden off, 2e kuur 2 maanden on. Dus eigk gains van 1 jaar. 100kg squat naar 210kg bench van 100kg naar 150kg en deadlift van 160kg naar 230kg

Gains so far..
Young5er, 21 okt 2017
Rik Sportman vindt dit leuk.
    • Florianknetter
      15 maanden bijna 30kg?
      Young5er vindt dit leuk.
    • MaxFit
      Ik denk dat je de tel kwijt bent. Wel goeie progressie.
      Young5er vindt dit leuk.
    • Young5er
      @Florianknetter 1e kuurr was totaal 10 maanden. Toen nam ik 3 maanden niks voor ontwenning en nu weer 2 maanden on. Dus 12 maanden totale gains
    • Florianknetter
      @Young5er dan heb je toch 15 maanden totaal :dunno:
    • Young5er
      @Florianknetter ja, maar in die 3 maanden dat je niks & lage test hebt gain je toch niet? :D naja ik verloor kracht alleen qua spiermassa verlies merkte ik niks. Zelfs bekenden zeiden er niets over
    • gear29
      Goeie progressie bro
    • JochemB
      Je hebt 10 maanden gekuurd? lolwat
      Jwdoetookmee en o eilering vinden dit leuk.
    • vondel
      Wouw, en hiervoor heb je zo keihard moeten kuren? Dit had je makkelijk naturel kunnen bereiken en dat je had je ook nog eens kwalitiets spieren opgebouwt, maar dit ben je zo weer kwijt na je kuur doodzonde
    • o eilering
      Vind dit niet indrukwekkend gezien je zware kuur verleden... Ben je niet benieuwt wat je naturel had kunnen bereiken? Dan had je ook veel meer kracht kunnen hebben, ik heb ook mensen in de gym die net als jij keihard kuren ze zijn wat groter dan ik in spiermassa maar met kracht komen ze niet in de buurt, daarmee vallen ze door de mand hahah. En dan ineens verdwijnen ze voor een maand en dan komen ze weer leeggelopen terug in sportschool met een hoody om de verloren gains te verbergen
      Lekkerbezig vindt dit leuk.
    • mucci
      waarom weer zo dik geworden?
    • Young5er
      @o eilering ooh, in die 3 maanden dat ik niets nam bleef ik nogsteeds showen :D
      Florianknetter vindt dit leuk.
    • Walnut
      Doe over 1 jaar een pic als je met hartfalen in het ziekenhuis ligt.
      gr
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Young5er
    Datum:
    21 okt 2017
    Bekeken:
    512
    Reacties:
    12