Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

superrednas

geen pose, foto bicep

zal binnenkort eens een aantal foto's maken zodra ik mn vetpercentage wat omlaag heb.Maar hier is al een stukkie arm te zien.

geen pose, foto bicep
superrednas, 1 apr 2007
    • SHUTTERSPEED
      das een ferme arm kerel
    • Sephirothsnake
      stats

hoe lang train je al....

ferme arm
    • RIEJOE
      lijkt denk groot doordat je hem op de stoel legt of je triceps loopt achter of je hebt een huge bicep
    • luppie
      jeps beste biceps, en ik denk dat de rest van je fisiek ook niet verkeerd is !!
    • superrednas
      mn arm ligt niet tegen de stoel hoor, alleen maar tegen mn lat's.
      en mn triceps vind ik zelf juist niet achterlopen maar die zijn inderdaad niet zo te zien op deze foto, dus k zal nog wel eens wat andere foto's maken.

mn stats:
      21 jaar,
      167cm(ben maar klein dus armen zijn al snel groot in verhouding)
      70kg
      train vanaf mn 13e dus nu zown 8 jaar.
    • jair16
      triceps lopen toch wat achter....train die wat meer dan wordt het een mooie bollr arm ;)
    • jimi
      goeie arm
    • erwin280
      iets harder aanspannen dan was je shirt gescheurt:D
    • TheNose
      Grote bicep, maar vertekend wel doordat je erg klein bent natuurlijk. NOFI

@Riejoe: Als hij zijn arm tegen de stoel zou drukken zou zijn triceps ook wel groter uitkomen hoor.
    • SanderM
      je tricep loopt duidelijk achter op deze foto maar je hebt een super bicep dus je krijgt een cijfer voor je bicep!
    • stifler
      dikke arm
    • Massgainer
      Grote arm en volgens mij ook nette borst. Top kerel
    • superrednas
      thnx allemaal,
      ik heb nog een ander foto'tje geschoten, geen super kwaliteit maar is mn triceps al weer wat beter op te zien, maar hij vertelt dat ik maar 1 foto per dag mag uploaden dus dan moet ik nog maar even geduld hebben met het plaatsen er van.
    • clarens
      mooie arm
    • Drummerbart
      net fysiek, mede door je lengte
    • Mikkeltje
      zeker nette bicep ;)
    • klusmier
      goede biceps!
    • mark Media
      hey kerel toffe foto van je, zou je het leuk vinden een keer te poseren? Laat het me dan effe weten op markvdvijver@hotmail.com, en stuur ook wat voorbeelden als je wilt.

grt. mark
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    superrednas
    Datum:
    1 apr 2007
    Bekeken:
    4.945
    Reacties:
    28
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie