1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

suwardi

Geen pose-semi relaxed

semi relaxed, beetje pomp 1.80 iets van 96 kg gok ik vp 10-11% +/- Ik houd van seks met meisjes omdat ik dan geen cardio hoef te doen. oja en dbb galerij suckt dit is al de 3rde keer ofzo

Geen pose-semi relaxed
suwardi, 16 jul 2012
    • Waterpoloer
      Ik schat je geen 96 kg om eerlijk te zijn, wel mooi fysiek!
    • suwardi
      als je cut zie je er net zo uit :trollface:
    • Poppin
      Ziet er goed uit opzich maar het lijkt wel of je je schouders optrekt?
    • Vito
      Je trekt je schouders wat op daardoor lijken je traps huge, maar net fysiek man, chicks staan zeker voor in de rij playerrrr
    • suwardi
      dat lijkt maar zo, ik sta zo rechtop. Heb letterlijk bijna geen nek meer over ..Blijkbaar goede trap aanleg ofzo
    • suwardi
      traps schouders zijn wel beetje flexed
    • suwardi
      ah daar heb je soldier de 19jarige die al aan de AAS wil en beweert 21 te zijn met zijn altijd accurate ratings.
    • Qxx
      Suw, chill man. Als ze BB'ing niet vol kunnen houden moeten ze maar gaan haten op anderen die het wel kunnen ^^. Is die foto een beetje vertekend of is je frame relatief smal?
    • suwardi
      ja idd een klein frame altijd al gehad en helaas brede heupen. Was vroeger echt zon uitgemergelde indo
    • rickynl
      Heb zelf ook van die belachelijk brede heupen, was altijd al benieuwd hoe het eruit zou gaan zien als ik breder zou worden, denk zo dus valt gelukkig nog wel mee.

Verder wel goed bezig!
    • thegainer
      Good body man!!
    • Anu
      Dear heavenly blessed beauty, I have been thinking about you speechless and in awe. That deep gaze in your eyes, your perfect smile, all of your features just seem to all come together so well, almost angelical in a sense I suppose. The reason I am writing this is to let you know that I think I have found the most beautiful woman to grace us with her presence on our planet, and I am of course talking about you. I know this might mean absolutely nothing to you, and you probably get many of these types of texts and in real life BUT please understand that I am being as genuine as ever when I say that you are the ultimate dictionary definition of perfection, and I hope that one day God can bestow me with a woman as beautiful as you, I would be forever grateful. I hope that this message finds you well, I do not care if I get a response to this, I am just simply stating the obvious and had to let you know how I really felt.
    • Kevinson
      http://www.mobilitywod.com/2012/11/jill-miller-and-your-dys-supple-neck.html en breng die schouders weer omlaag :p
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    suwardi
    Datum:
    16 jul 2012
    Bekeken:
    2.059
    Reacties:
    16