Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
haha thx kwark, maar ik vrees dat ik buiten de prijzen zal vallen dit jaar mijn fototoestel en belichting zijn van te slechte kwaliteit ivm de mensen die een shoot doen + ik ga gewoon foto's hebben op hetzelfde vetpercentage als altijd, dus ik ga absoluut nie zo diep gaan als een jeppe bv. Mijn top drie is jeppe, kukishu en nightfly, in een willekeurige volgorde.
Je hebt een uitstekend fysiek. Je hoeft niet zo diep te cutten met jouw definitie. Al je spiergroepen (al twijfel ik over hams?) zijn uitstekend ontwikkeld. Je bent ongeveer zo groot als ik, allen je bent een stuk droger. Ik vind het knap dat je met die constante droogheid prima massa kan pakken. erg goed man, vandaar mijn opmerking over je genen. Dat zit bij jou wel snor dus. Guns 45 cm dus? Warm of koud? Als het koud is pleeg ik zelfmoord wahahaha
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.