MuscleMeat
Gift from God
Foto Contests

Gift from God

Stats:
-22 jaar
-1.83 m
-103 kg
-8-9 %

Kort verhaal:
Na de eerste 1 a 2 jaar een beetje aangekloot te hebben ben ik serieus begonnen met de sport. Door veel te lezen over voeding en training ben ik begonnen met een voeding- en trainingsschema op te stellen. Dit werkte natuurlijk super, ging in een korte tijd erg snel vooruit. In totaal train ik nu net 5 jaar. Toen ik begon in 2004 was ik een mager mannetje van nog geen 60kg. Nu, 5 jaar later en 45kg verder, is daar gelukkig niks meer van te zien.

Over mijn doelen in deze sport ben ik nog niet helemaal uit. Wil ooit wel een wedstrijd gaan doen maar wanneer durf ik nu nog niet te zeggen. Kan zijn dat het dit jaar in november al gebeurt (NAC Mr. Holland), maar kan ook dat ik pas over een paar jaar op het podium sta. We zien het wel. Wat ik wel zeker weet is dat ik blijf doorgaan met de sport. Wil uiteraard nog veel groter worden, het is toch nooit goed genoeg ;)

Alvast bedankt voor het stemmen! En natuurlijk succes aan de andere deelnemers!
Achja laat die loser maar...dat soort punten wordt toch weggehaalt op het einde :)

Bedankt voor de reacties en stemmen!!
 
dikke 10, ik heb al zoveel foto's van je gezien ik weet dat het goed zit.

Met name je leeftijd > fysiek is indrukwekkend, je bent pas 22; als je deze lijn van progressie kunt houden dan heb je potentie om goed te scoren op wedstrijden.
 
Ziet er top uit kerel maar dat had ik al gezegt, succes met je toekomstplannen.
 
midway en chetto, ga buiten spelen jongens, krijgen jullie allebei een zakje knikkers van Porter. kom..
 
zeer beestig

je had wel een beetje moeite mogen doen hier fatsoenlijke pics neer te pleuren
 

Media informatie

Categorie
Contest 2009
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
27.736
Aantal reacties
147
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Gift_from_God.JPG
Bestandsgrootte
44,7 KB
Dimensies
789px x 503px

Deel deze media

Back
Naar boven