Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Ryu: Ik was inderdaad op de YBF. Was weer erg gezellig om een hoop bekenden te zien!
@Obikoe: Voor het aankomend NK van de IFBB zal ik zelf nog wel een stukje droger moeten komen te staan... Ik ben dit jaar qua spiermassa al iets vooruit gegaan, dus ik ben benieuwd wat er straks "overblijft" aan het eind van mijn dieet. Bedenk wel dat je maar een paar weken op een heel jaar zo droog bent. Ik zal morgen wat foto's van een fotoshoot van een week voor de wedstrijd erbij zetten, zodat je kunt zien dat het ook ligt aan het wel of niet aanspannen, bruiningsspul, belichtring e.d.
@Zoutzak: Ja, ik studeer inderdaad aan de eur. Ben met mijn Master Logistiek bezig van econometrie. Studeer jij zelf ook aan de eur?
@Ranks: Wat bedoel je? Nu zie ik er nog niet zo uit hoor...
@Toughgirl : fijn dat je nog even reageert. snap wel dat het wedstrijd-droog meestal ook echt droog is . in dat licht ziet het er vaak gewoon eng uitgehongerd uit op BB-podiums. veel succes op het NK.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.