XXL Nutrition
grotesjaak
Foto Contests

grotesjaak

Forumnaam:
grotesjaak

Bodystats:
op de dag van de foto - 1.83 m, 85/86 kg, 8%

Info:
Voor de mensen die mij kennen: hoi. Voor hen die mij niet kennen: hoi, ik ben grotesjaak.
Bodybuilding begon bij mij echt in September 2008. Ik woonde toen in Canada op loopafstand van een mooie sportschool. 6x p/w trainen was normaal voor mij. Zonder echt goed te eten bouwde ik een 'oke' fysiek op, maar brandde helemaal leeg door weinig voedsel en te veel training. toen ik terugkeerde naar Nederland in januari woog ik 78 kg bij een BF schatting van 10/11%.

toen begon het echte werk...veel te lezen, kijken en leren, en ik begon met gainen. In 10 weken tijd was ik de 90 kilo gepasseerd, 91 kilo woog ik toen...bf liep ook aardig op moet ik bekennen en de creatine mono maakt van mij een vochtbeest. doorgebulkt tot ik in de zomer van 2009 102 en op een bepaalde dag 103 kilo woog.

november 2010 ben ik verhuist naar utrecht en op mijzelf gaan wonen...dit betekende een ander leven, veel kosten, veel tijd kwijt met shit - en tering wat is blijft dit een dure hobby. tot aan januari flink genoten van m'n nieuwe leven: veel drank, weinig slaap, slecht eten, onregelmatigheid, enz. Dat was m'n fysiek ook aan te zien - ik haalde de 3x p/w nog wel meestal, maar het begon nergens op te lijken.

In februari begon ik met rigoureuze veranderingen door te voeren en alles serieus aan te pakken...ik schreef mij in voor de contest en ging langzaam aan toewerken naar een flink cut...door het uitwisselen van informatie met collega deelnemers en het blijven lezen en leren heb ik na mijn mening een mooi resultaat neergezet en bovendien gepiekt op dat ene moment. tijdens de fotoshoot was ik in m'n beste shape ooit, dat is een ding wat zeker is!

Succes met stemmen!
grotesjaak
zeer brute pics. hoewel die MM beter kan wat uitvoering betreft.
 
Gozer. Je resultaat is geweldig. Je mist hier en daar was essentiële massa, maar je hebt alles tot in de puntjes verzorgt: zelfs de bruinig. Veel respect voor j dedication gozer. Voor mij ben je de nummer 2: een 9,5 maakt 10
 
Mis wel wat massa en/of dikte op je rug, maar verder top.
En leuke uitstraling!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2010
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.492
Aantal reacties
29
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
grotesjaak.jpg
Bestandsgrootte
198,4 KB
Dimensies
1304px x 1077px

Deel deze media

Back
Naar boven