Hallo vriendje en vriendinnetjes,
Afgelopen periode heb ik meegedaan aan een bodybuilding contest, en ik heb grotendeels bereikt wat ik wilde: weer volledig in het ritme van trainen zijn en eten volgens een schema. Hoewel ik helaas niet eerder de stap naar de sportschool heb kunnen maken, heb ik al mijn progressie tot nu toe met dumbbells thuis geboekt. Volgende week is het eindelijk zover, dan stap ik weer de sportschool in en zijn de beperkingen waar ik tegenaan liep verleden tijd.
Wat ik vooral waardeer, is dat ik in deze periode veel over mezelf heb geleerd. Ondanks alle ballen die ik in de lucht moest houden, ben ik blijven trainen, zelfs als dat soms pas om 11 uur 's avonds was. Het was ook inspirerend om mee te kijken bij andere kandidaten, die ieder hun eigen uitdagingen hadden.
Uiteindelijk leer je er altijd iets van als mens. Voor de komende periode heb ik mijn doelen duidelijk voor ogen: langzaam droger trainen en de focus leggen op mijn benen en rug. Ik heb er zin in om deze nieuwe uitdagingen aan te gaan en mijn groei voort te zetten!
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties en likes. Ze doen echt meer dan je vaak beseft! Het geeft me telkens weer een morele boost om door te gaan. Maar naast alle positieve steun, wil ik ook de kritiek van de laatste dagen niet onopgemerkt laten. Die heeft me aan het denken gezet en geeft me de kans om te reflecteren en te groeien.
Groetjes GruX
Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/grux-zijn-dramalog.439193/