XXL Nutrition
P

Half jaar fitness

• Media owner Pinoy69
  • Datum plaatsing
Deze foto is wat duidelijker. Ik ben in dit half jaar 3 kilo aangekomen en weeg nu 62 kg.

Leeftijd: 18
Lengte: 1.75
Gewicht: 62 kg
Doel: V-shape, droog, buikspieren
kilo vvm per maand is goed te doen, als beginnert kun je vaak nog wel meer pakken

anyway, eten! :D

je moet meer eten en intensief trainen 3 kilo is niks vind ik zelf ik kom in half jaar 7 a 8 kilo

@ Pinoy69
Ik ben in een half jaar 10 KG aangekomen en dat terwijl ik toch behoorlijke ecto bouw heb.

Als dit 3 kg spieren is is het niet eens zo slecht.
10 kg aankomen in een half jaar is wss het grootste deel vet.

Inderdaad het is voor het grootste gedeelte aangekomen in spieren. En ik moet er ook bij vertellen dat ik in dat half jaar 2 periodes niet heb kunnen fitnessen door blessure en kinkhoest. Dacht ik dat eindelijk achter de rug te hebben, heb ik afgelopen zaterdag mijn enkelbanden gescheurd dus weer een tijdje uit de run. Ik heb trouwens nog een vraagje, belast ik m'n benen als voetballer niet te veel als ik de benen er ook nog intensief bij ga fitnessen of moet ik hier gewoon aan wennen?

@ felo

omg een kilo vvm per maand dan ben je binnen 4 jaar coleman zonder doping

dream onn

Ik kwam in mijn eerste half jaar bijna 20 kg aan man!!!! Veel meer (goed) eten!!!!!!

enkelbanden gescheurd das klote, maarja heb je iig een goed excuus om niet je benen te trainen...

3kg in half jaar is best ok, zéker als je net begonnen bent!

Het begin is altijd wennen en ervaringen opdoen,

Eens je wat ervaring opgedaan hebt, en echt weet wat je moet doen komen de kilo's wel !

Ben benieuwd wat voor beest er hier binnen een half jaar opstaat !!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Pinoy69
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.959
Aantal reacties
12
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews