Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hey beeschten, deze pic is nog van 2010 van voor de contest. Had hem ff in de gallerij gezet omdat ik heb wel cool vond en ff de collectie wilde aanvullen
@hernak, ik sta er nu slecht bij. Na de zomer van 2010 paar maanden wezen reizen, daarna motivatie dip, niet tot nauwelijks getraind. Come-back staat nog steeds in de planning, komt er vast weer van
Mooi aesthetic man ik zou er weinig aan veranderen. Misschien dat je nog wat met dat vel rond je navel kan doen. Onderarmen een beetje. Benen heb ik niet gezien. Maar zeker respect voor dit fysiek.
G jonge, verrekte perdelul. Als je deze foto ziet wil je toch weer spontaan beginnen met trainen? Ga nou eens weer eens serieus aan de gewichten lurken, penis!
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.