Fitness Seller
Ik wil nu ff wat massa, graag.  Foto is koud genomen.
daboytommy__

Ik wil nu ff wat massa, graag. Foto is koud genomen.

Ben een die-hard ecto, heb veel moeite moeten doen om het beetje massa wat ik nu heb te pakken. Wil nog wat massa pakken. En dan ga ik op onderhoud trainen, omdat ik maar weinig tijd heb. Streefgewicht is zo'n 70 kg (nu 65kg). Ben trouwen 1,78 m en 20 jaar. Train zo'n 4 jaar, waarvan ongeveer 1 jaar voor massa.
sorry vind het slecht voor 4 jaar, veel meer eten,en streefgewicht van 70 bij je lengte is nog wa weinig. ik ben 1,76 en weeg nu 73 en ben nog lang niet tevreden
 
@ shutterspeed, ik schreef toch al dat ik nog maar een jaar voor massa train. Die andere drie jaar heb ik geboxed en cardio gedaan.
PS. , ik waardeer kritiek(ook slechte) maar onderbouw het dan. Bijv. door foto's te laten zien van jezelf, waarop jij een beest blijkt te zijn.
Het is trouwens fckng moeilijk om als ecto massa te gainen. Being an ecto sucks like a muthafucka!!!
 
Sorry voor de dubbelpost.
@ flexx123, iedereen heeft andere doelen voor ogen. En die van mij is een doel op de korte termijn(wel realistisch blijven natuurlijk). En de 1 zijn lat ligt nu eenmaal wat hoger als die van een ander. Ook ben ik misschien sneller tevreden met mezelf.
Ik wil ook geen monster worden, hoor. Maar heb veel respect voor degene die het wel kunnen opbrengen om er volledig voor te gaan.
Tschuss
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
daboytommy__
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.428
Aantal reacties
8
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Sony Ericsson K750i
Opening
ƒ/2.8
Blootstellingstijd
1/20 seconde(n)
ISO
800
Bestandsnaam
DSC0049511.JPG
Bestandsgrootte
67,5 KB
Datum gemaakt
do, 19 oktober 2006 9:14 PM
Dimensies
776px x 582px

Deel deze media

Back
Naar boven