XXL Nutrition
ikke 6 maand
erwin280

ikke 6 maand

ik train nu bijna 6 maanden en het gaat lekker

175cm
60kg
bodyfat geen idee maar laag iig

stats :

bp : 60kg
dl : 105kg
sq : doe ik niet meer totdat mijn powerrackje binnen is over 2 weken

ik woog voor de 3 weken vakantie 62kg, ik heb ik de vakantie heel wijnig gegeten net als ik deed voor het trainen eigenlijk en ik ben gelijk 2kg lichter geworden.

ik kom trouwens van 54kg
heb sinds kort chins ontdekt en de wijdte gaat nu wel lekker.

over 2 weken komen mijn bankje, en powerrack binnen, kan ik wat oefeningen erbij doen en veiliger trainen mer name squatten.

was touwens vergeten mijn armen aan te spannen maargoed. zoveel verschil is er nog niet tussen ontspannen en aanspannen bij mij;)
 
Ik heb juist gekeken naar je eerste foto toen je 1 maand trainde, er is een groot verschil! Volgens mij ben je nu op de grens gekomen dat je nu gewoon moet beginnen veel eten. Die lijnen op onderrug zijn ook in orde. Droog ben je alvast en idd een laag bf. Gewoon knallen nu. 7.5
 
ik ga nu een maand proberen richting de 6000 Kcal en kijken wat dat oplevert. Het is nog een beetje testen met mijn voedingsschema maar ik probeer , neej ik GA vanaf nu zoveel mogelijk te eten. en clean
 
Waarm ga je niet naar een sportschool? vind je spiermassa nog maar matig. Denk ook eerder dat je in dit stadium beter een back dubbel biceps kan doen ipv lat spread! Succes!!
 
er zijn hier geen goede sportscholen in de buurt in een straal van 30km ong.

alleen fitness , sportscholen vol met cardioapparaten en een paar roze dumbels tot misschien 10kg
 
sorry hoor Ultra, maar die 9/10 slaat nergens op. Ik veronderstel dat je die score gewoon geeft omdat het een medeforumganger is die ook een hoog aantal posts op zijn naam heeft staan en dus wel gekend is hier en dus als motivatie dient...

De meesten onder ons hadden een betere fysiek voordat ze zelf maar starten met trainen, waaronder ik. Ik doe geen fuck serieus qua training laatste maanden en toch ga ik nog traag vooruit. Met school zal ik via regelmaat weer motivatie vinden, en hopelijk ook erwin.

Volgens mij zat er in de 6maanden gewoon veel meer in, zeker als je hier blijkbaar hele dagen op het forum rondloopt...

O en nog even iets helemaal vergeten : Je draagt altijd hetzelfde onderbroek ofzo? Of is dat je enige "merkboxershort" waarmee je dan wil gaan poseren als een echte breezah? N/o maar ik vind het wel lachen :o
 
dat thuistrainen mag geen probleem zijn mits een goede motivatie en een goed trainingsprogamma en eten natuurlijk;)
 
@ Boto, zover ik weet vreet hij meer als mij en gaint hij elke maand 1 KG en staat nog steeds droog. Dus als jij bet bekant dezelde vet% 12KG in een jaar heeft gegaint is er niks slechts aan. Natuurlijk is het ook voor de motivatie, deze 9 is net zo zinloos als dat andere een vrouw een 9 geven. Dus om nu weer te reageren dat ik een 9 geef is ook kansloos. Want bij elke foto is er vaak wel een cijfer/ reactie dat waardeloos is. Daarnaast heb jij ook pas 10KG gegaint, ik weet dat hij harder voor traint en vreet als mij.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
erwin280
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.837
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
OLYMPUS OPTICAL CO.,LTD X-2,C-50Z
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
7,8 mm
Blootstellingstijd
1/20 seconde(n)
ISO
80
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
erwin_005.jpg
Bestandsgrootte
55,8 KB
Datum gemaakt
wo, 16 januari 2002 4:15 PM
Dimensies
768px x 576px

Deel deze media

Back
Naar boven