MuscleMeat
image25
A

image25

Rug relaxed, nog wat werk aan mid traps, imo ziet het eruit alsof ze groeien, ze zijn echt een minpunt tov andere spieren, heb ook verkeerde row techniek gedaan..
Ja sta idd wat te vet, maar ga toch nog niet cutten, ben nog maar rond 15-16% cutten nog niet waard..
Maar me traps lopen wel achter, ik heb MAANDEN lang mijn schouderbladen samengeperst gehouden gedurende de hele row, is nu alsof de dikte van mijn rug "plat" is, terwijl mijn lats en achterste schouderkoppen vrij goed groeien, nu probeer ik schouderbladen mee te bewegen door ze te rekken en opspannen, en voel het een pak beter ik mijn rug (pomp) dan voorheen, heb ook gewicht moeten verlagen, denk dat cutten zoiezo niet voor deze zomer zal zijn, wil toch enige dikte creeëren in mijn rug nog..
 
In mijn ogen ziet het er toch echt niet slecht uit. Bovendien houdt je je armen wat ver naar achter volgens mij dus zal het denk ik toch eerder aan je houding schelen.
 
Weet niet wat het is, rechts ziet het er idd uit dat mijn arm te ver naar achteren gaat, waar ik ook opgelet heb, heb meer foto's voor mezelf gemaakt en zag dat ik wat schuin sta, ga denk ik ook eens foto's laten nemen voor scoliose.. Kan ook in me hoofd zitten, want toen ik nog bij landmacht werkte hadden ze er niets opgezegd en had toen ook foto's moeten laten nemen, ach we zien wel hoe mijn operatie verloopt..
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Ano_1992_64
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.175
Aantal reacties
4
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
image25.jpg
Bestandsgrootte
95,2 KB
Dimensies
647px x 720px

Deel deze media

Back
Naar boven