Fitness Seller
imnewhere
wovano

imnewhere

Ik ben imnewhere, 51 jaar, uit Groningen. In het verleden heb ik meer dan 20 jaar fanatiek aan duursporten gedaan. Eerst hardlopen (10 km t/m marathon) daarna wielrennen. In september 2015 ben ik gestopt met competitief wielrennen en serieus begonnen met krachttraining. Doel van deze contest voor mij was om zo droog mogelijk te staan. Als duursporter had ik al ervaring met gezond eten en je vet% laag houden, maar daar hoefde ik weinig moeite voor te doen, want ik ben van nature 'lean'. Handicap in deze cut was dat de sportscholen gesloten waren vanwege corona, dus ik heb deze hele cut alleen met weerstandsbanden, lichaamsgewicht en geïmproviseerde gewichten kunnen werken. Desondanks toch fanatiek thuis en in een parkje getraind en de spiermassa redelijk vast kunnen houden. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ben nog nooit zo droog geweest!
  • Like
Waarderingen: SandJ
Je hebt jezelf sterkt door die corona periode gewerkt! Jeetje wat ben je droog! Fijn dat je zelf tevreden bent, dat heb je alweer gewonnen.:flex:
 
Knap werk, onwijs droog, voor mijn smaak veel te droog, maar het is een cuttingcontest dus je hebt het echt wel heel goed gedaan. Nu lekker terug naar een gezond vetpercentage en weer wat massa aanzetten :)
 

Media informatie

Categorie
Contest 2020
Geplaatst door
wovano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.915
Aantal reacties
14
Beoordeling
3,32 ster(ren) 25 reviews

Deel deze media

Back
Naar boven