1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Live for the pu

In de Bulk (ontspannen foto)

Stats : 19jaar 1m83 85.5Kg Bf % iemand een idee ? Supplementen: Green Bulge Pro 80%

In de Bulk (ontspannen foto)
Live for the pu, 2 feb 2008
    • Ciko
      ziet er goed uit bro

bf ongeveer 13 ofzo
    • yentl89
      goedzo man, kzou er toch wel nog wat massa opgooien mocht ik van jou zijn
    • Live for the pu
      @ Yentl89: Ik zou er graag nog meer massa op krijgen ik ben aan het denken voor wieght gainers te gebruiken want nu ik eet serieus veel en 's avonds voor ik ga slapen weeg ik 86 ong en 's morgens 84( dat je niet op datzelfde gewicht kan blijven door de nacht besef ik wel ! Maar zou 'smorgens tegen de 86 moeten wegen)

@ Ciko : Thx voor de post en schatting op bf
    • Ano_1984_7
      Je hebt al een redelijk wijde shouders van jezelf. Ziet er aardig uit goede traps, maar volgens mij doe je nog niet zoveel aan je rug (hoewel moeilijk te zien van voren natuurlijk :) )
    • Live for the pu
      Ik ben inderdaad nog niet lang mijn rug fatsoenlijk aan't traine... ik doe nu chin ups , rows , deadlift en T bar rowing. Terwijl ik ervoor enkel rows deed . Er wordt nu dus hard aan gewerkt
    • Tomterror
      gaat de goede kant uit joh:D ga zo door!!!
    • Live for the pu
      Een 4 :D Van het moment dat jij de ballen hebt om een foto te plaatsen praten we nog eens
    • Live for the pu
      Supreme is een beetje laag gevallen niet op letten , hij neemt die forum niet serieus maar andersom is het net hetzelfde
    • rikke
      hoelang train je?
      waar zijn je buikspieren?
    • malden
      waar zijn je buikspieren?
      wat is dit voor aan achterlijk vraag
      het mag duidelijk zijn dat je nog een leek bent op bb gebied
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Live for the pu
    Datum:
    2 feb 2008
    Bekeken:
    2.928
    Reacties:
    17
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie