1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
arabmuscle

in ontwikkeling

in ontwikkeling
arabmuscle, 26 mrt 2005
    • Tractortje
      goede triceps, uitstekende borst!
    • SageFrancis
      tja.. wat kan ik hierop zeggen? :D arabpower?!!!
    • Rob
      verotte naam, maar goeie abs en borst!
    • Adema
      massief én ripped!
    • Tiran86
      Leuk photoshopje ;)
    • Zelda
      Goeie borst en buik.
    • Sport2000
      blackpower:D;) ken je nog niet trouwens, dus wees welkom:)
    • Marky
      Mooi lichaam. Klein kritiek puntje; leg de nadruk op je upper pecs.
    • de leeuw
      Iets in me zegt dat er wat dingen niet kloppen aan die foto. Als ik niet gelijk heb is het wel een goeie fysiek ja, alleen de schouders zijn tiny.
    • bur
      same here vooral die abs,
    • benchMarc
      Keurige fysiek :) Idd, krietiekpuntje: zorg voor meer upper pecs.

De rest is pas te beoordelen bij meerdere foto's met poses.
    • willem9
      Erg goed.
    • flippodud
      zeer goed, maar persoonlijk zijn je armen mss niet zo heel in proportie met je borst. maar dat zeg ik maar omdat ik jaloers ben en toch iets negatiefs wil zeggen ;)
    • warrior
      alles super behalve schouders en armen mogen wel iets dikker wel superbuik

gr warrio
    • markus
      super strak die buik
    • Powerblade
      Abs, borst en triceps super, je doet zeker veel bankdrukken.
      Maar werk wat aan je schouders en bi's, en doe wat meer incline werk zodat er meer separatie tussen bovenkant borst en schouders komt.
      En deze foto is door een fotograaf met meerdere flitsers of een parapluieflitser gemaakt?
      Is geen fotosoep, als je er zelf mee werkt weet je hoe moeilijk het is om de boel te faken zonder dat er rare randen of wazige plekken in de foto zitten, dan moet je er toch al een jaar of zo vaak mee gewerkt hebben, en dan ben je er nog een dag zoet mee.
    • nielsHarley
      verander je naam in ABmuscle ;).

klein punje de bovenkant van je borst en je schouders verder erg netjes!
    • Simoon
      Belichting van lijf en hoofd kloppen niet bij elkaar...of ben ik nou blond..
    • ka1fan
      ik zie geen brede man
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    arabmuscle
    Datum:
    26 mrt 2005
    Bekeken:
    11.028
    Reacties:
    43
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie