Fitness Seller
jeppe
Foto Contests

jeppe

Yo DBB'ers.
Even wat info over mezelf voor diegene die mij niet kennen.
Ik ben 24 jaar jong, 1m80 groot/klein ;) Ondertussen ga ik stilaan naar de 6 jaar toe dat ik actief met de sport bezig ben.
Ik ben iemand die zeer gedisciplineerd en punctueel is op het gebied van voeding. Mede daardoor denk ik dat ik toch het resultaat gekomen ben waar ik nu sta.
Mijn trainingen zijn meestal vrij basic. Bijna allemaal basis oefeningen, zo zwaar mogelijk en ruwweg altijd tussen de 6 en 15 reps.
Vorig jaar heb ik wedstrijd meegedaan met de WABBA en heb de junioren klasse gewonnen. Tegelijkertijd heb ik het geluk gehad dat Rene van XXL mij wou sponsoren.
Voor deze contest heb ik gedieet, maar nog niet om in topshape te staan. Dat was niet echt haalbaar gezien het feit dat ik rond oktober nog een wedstrijd zou willen meedoen. Moest ik nu al 100% in shape zijn zou het zeer moeilijk zijn om de shape te behouden tot oktober + dat ik misschien wat massa zou kwijt geraken. Toch denk ik dat ik een redelijke shape bekomen heb! ( Daar mogen jullie over oordelen ;) ) Voor de mensen die graag andere pose's zouden zien, in mijn gallery staat er oa. een side chest en een Most muscular die beide recent zijn. Heb een keuze moeten maken voor de foto's en aangezien we er 4 mochten plaatsen heb ik voor deze gekozen. Ik had graag een fotoshoot gedaan, maar aangezien ik in nog betere shape zal staan binnenkort leek het mij logisch het geld te besparen en dan pas te doen. Heb met de zelfontspanner zo duidelijk mogelijke foto's genomen van de spiergroepen. Op die manier kunnen jullie hopelijk voldoende vergelijken met de andere deelnemers.
Verder wens ik iedereen veel succes. Mensen die vragen hebben mogen deze altijd stellen.

Moge de beste winnen!
Jammer dat je nooit wat in je log postte van inhoud... Vandaar iets minder, ook niet echt mijn voorkeur. succes!
 
Qua fysiek waarschijnlijk de beste, maar je hebt je logje maar een beetje verwaarloosd, jammergenoeg!

Maar toch een welverdiende 9!
 
Wat een bullshit van dat log verwaarlozen. Het is en blijft een foto contest en geen logcontest. Ik heb jeppe al irl gezien, bij willem's en er zijn er weinig tot geen die hier aan kunnen tippen ! Welverdiende 10 hiervoor !
 
Voor diegenen die graag een most muscular zien voor te vergelijken met andere leden :

http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/data/500/IMAG0320.jpg

De rest alvast bedankt voor het stemmen!
 
Voor mij is dit al en dik 100% shape!

Benieuwd wat je ons en iedereen in oktober gaat laten zien!:D
 

Media informatie

Categorie
Contest 2010
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
13.225
Aantal reacties
49
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
jeppe1.jpg
Bestandsgrootte
80,6 KB
Datum gemaakt
za, 31 juli 2010 11:28 AM
Dimensies
849px x 641px

Deel deze media

Back
Naar boven