Fitness Seller
Joellen25
Foto Contests

Joellen25

Ook dit jaar vond ik het weer erg leuk om mee te doen met de contest!
Deze keer moest ik van verder wegkomen met mijn vet percentage en dat viel me best zwaar. Zoals de volgers van mijn logje weten kan ik helaas door beken instabiliteit niet zoveel aan kracht training doen als ik zou willen en is benen trainen helemaal funest. Maar vorig jaar heb ik geleerd dat een goed dieet het belangrijkste is en gelukkig kan ik zoals mijn vaste volgers weten gewoon stokdraaien en heb zo toch een goede cardio.
Jammer dat een aanhoudende keel ontsteking roet in het eten gooide wat eten aangaat, maar al met al ben ik voor mijzelf erg tevreden met wat ik dit jaar bereikt heb!
Verder Opa Spier bedankt voor zijn steun en Ronald en de kids natuurlijk.

Alle overige deelnemers veel gefeliciteerd met jullie resultaat. Het feit dat je meedoet is al geweldig er zijn er zat die het niet durven.
En Voorlopig geen vis en rijst meer!! ;-)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f257/contest-log-joellen-243226/index16.html#post5112165
Toch weer beter als vorig jaar
Het grote verschil kan je natuurlijk nooit meer behalen maar goed dat je geen terug slag hebt gekregen
 
je komt van ver, dat was vorig jaar al gebleken.
goeie shape weer gebracht dit jaar, jammer van de overtollige huid hier en daar een beetje maar daar is niks aan te doen.
 
Een tien voor je inzet en doorzetting vermogen, toch weer aardig in shape! Ben trots op je!!
 
de tyfus........ 10 voor de duidelijke verbetering en een 8 voor de shape die echt helemaal niet verkeerd is !!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2010 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.683
Aantal reacties
20
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Joellen25.JPG
Bestandsgrootte
379,7 KB
Dimensies
3000px x 1687px

Deel deze media

Back
Naar boven