Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

fromamsterdam

JonLater_7_Small_

Maar schrijf ook Jonathan Later niet af. In de volgende Flex een fotorapprtage met Mr. Big Guns!!!! Waarschijnlijk zelfde klasse als Rene ajajajaj

JonLater_7_Small_
fromamsterdam, 25 mrt 2005
    • KaLe
      die biceps :O
    • bencher
      hoe oud is die jongen ? hij ziet er echt jong uit, en die armen pfoeeeeeee zeker tegen de 50 cm
    • fromamsterdam
      Dat lees je dus in de komende Flex. Op www.muscletotaal.nl begin volgende week al volledig fotoalbum van Delfzijl! Vanaf volgende maand alle foto's van ALLE wedstrijdatleten te zien en te bestellen op www.flexmagazine.nl Album op muscletotaal is dus even tijdelijk, tot we met www.flexmagazine.nl klaar zijn. Goed dan, Jonathan is in januari 23 geworden.
    • Pump_Flexed
      Jesus! Die delts en biceps! Die steek iedereen in z'n zak met handjedrukken.
    • boogie
      wow, doet me denken aan Sergio Oliva!
    • Big-T
      super die armen
    • shika alsaher
      perfect de bi supeeeeeeeeer
    • Smoothmold
      ongeloofelijk die armen!
    • bur
      hele gave biceps, en voor de rest natuurlijk ook niet verkeerd.
    • bur
      misschien een domme vraag maar zijn deze jongens naturel?
    • Aimee
      Die armen! WOW!
    • Bouwens
      Wat een kanonnen!
    • Maxwell
      ''misschien een domme vraag maar zijn deze jongens naturel?''

lijkt me niet hé ;)

die armen zijn HUGE, hoeveel meten ze?? en de rest ziet er ook veelbelovend uit, ben benieuwd naar foto's zonder shirt.
    • Socrates
      Ook deze jongen wens ik veel succes... heb veel met hem lopen ouwehoeren op de trainingskamp van Flex.. (idd..hadden jullie maar lekker mee moeten gaan).... Wat ie me toen vertelde is dat z´n armen 52 of 53 cm waren als ik me goed kan herinnren..(tsja..Socrates wordt ook wat ouder en zijn geheugen laat hem wel eens in de steek :) )
      en zo zagen ze er ook uit....

Wens René en Jonathan iig veel succes..
    • Socrates
      o ja..natuurlijk even een cijfer geven...
    • Purple
      Ook weer erg mooi
    • tswhey
      ik geef hem geen 10 omdat ik zijn voor armen er raar uit vind zien niet in verhouding
    • Frenkpie
      tjonge jonge... wat een armen en delts.. niet normaal !
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    fromamsterdam
    Datum:
    25 mrt 2005
    Bekeken:
    22.183
    Reacties:
    98
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie