Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
moest normaal gezien stoppen door blessures , ik kan al jaren de benen niet meer trainen , alle kraakbeen was verbrijzeld door jarenlang niet te reageren en maar doorbeuken , heb een hele slechte schouder en de ellebogen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn , ook heb ik 10 jaar geleden een dubbele herniaoperatie moeten ondergaan , dus met al deze blessures moet ik steeds om de pijn heen trainen , met gevolg redelijk licht trainen , en dit doe ik nu al jaren 3x per week , 1 uur kracht en 1 uur cardio.
oh , ja door dat krakbeen zijn beide knieen geopereerd en dit kan niet meer goed komen om de benen te trainen...en dit kost mij in 4 jaar al ettelijke centimeters in omtrek , en mn benen waren al niet mn sterkste punt...lol , maar ik blijf nu na 26 jaar trainen er nog steeds de fun in vinden.
Ben je van nature al gevoelig voor blessures? Want ik verbaas me wel erover dat je dit alleen maar van hard trainen zou hebben
Topfysiek verder, je hebt in elk geval de massa goed behouden. Het kan voor de druk op je gewrichten helpen om wat gewicht van je frame te halen door eens diep te cutten.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.