MuscleMeat
JustGetStarted
Foto Contests

JustGetStarted

-Leeftijd: 16 Jaar
-Gewicht: 77KG
-Lengte: 1.85
-Bodyfat: 6-7%
-Lichaamstype: Ectomorph

Power Stats:

-Squat: 140KG (tot par)
-Deadlift: 125KG
-Benchpress: 80KG

Verhaal:
Ik ben in het verleden altijd een lange, zeer smal gebouwde jongen geweest en heb daar in het verleden ook vaker commentaar over gekregen. Ik was vroeger altijd al onder de indruk van grote gespierde kerels. Ik begon er dus over na te denken om zelf ook groter te worden. Aangezien mijn neef (nu 21 jaar) aan bodybuilding doet, en mijn vader een fitness gedeelte in zijn fysiopraktijk heeft zitten waar ik gebruik van mag maken heb ik 2 jaar geleden besloten om te beginnen met trainen. Mijn neef is altijd wel een soort voorbeeld voor me geweest.

Ik ben begonnen met wat experimenteren, dus de trainingen waren niet echt fatsoenlijk. Ik trainde zonder schema, at niet fatsoenlijk, en was nog altijd broodmager. Er was ook geen fitnessinstructeur om advies en tips te geven, dus ik heb altijd op mezelf getraint. Toen ik eenmaal 1 jaar bezig was heb ik na de zeer beperkte gains die ik heb gemaakt besloten om me beter in te lezen en een schema te maken. Ik ben toen begonnen met een trainingsschema. Een voedingsschema heb ik nooit echt gebruikt. Ik eet meestal wel hetzelfde op een dag, en ik houd ik rekening met voldoende koolhydraten, eiwitten en kcal etc. Ik merk nu ook dat mijn lichaam veel beter groeit, omdat ik mijn schema helemaal heb geperfectioneerd, met de juiste oefeningen en de juiste aantal herhalingen en sets. Ik probeer mijn lichaam te blijven prikkelen door eens in de 4 weken wat oefeningen te veranderen.

Om gemotiveerd te blijven denk ik altijd in kleine stapjes. Bijvoorbeeld een aantal spiergroepen die ik moet verbeteren, nooit te grote doelen stellen omdat het dan lijkt alsof je niet dichterbij je doel komt. Ook blijf ik gemotiveerd door mijn trainingspartner en mijn neef. Mijn neef is altijd een bron van zowel informatie als inspiratie geweest. Mijn trainingspartner is ook aardig, we houden elkaar altijd gemotiveerd.

Ik heb nog geen echte doelen voor de toekomst. Ik wil gewoon zo hard mogelijk blijven groeien totdat ik tevreden ben, maar daar is voorlopig nog geen sprake van. Mocht ik de komende jaren nog redelijk wat massa gainen, dan zou ik opzich wel een keer mee willen doen aan een wedstrijd, maar ook dat komt voorlopig nog niet aan bod.
Waarom nemen mensen zo vaak aan dat ze ecto zijn, omdat ze een gemiddelde bouw hebben.
 
mooie proporties, vooral rechtsonder komt mooi uit vind ik
massa kan iets meer maar het is gewoon goed droog, oogt mooi
 
succes in de toekomst bro, potentieel!
ik hou je in de gaten
 

Media informatie

Categorie
Contest 2011
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.083
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
JustGetStarted.jpg
Bestandsgrootte
176,9 KB
Dimensies
1500px x 2000px

Deel deze media

Back
Naar boven