AndroidHealthClinic
Jwdoetookmee1
Foto Contests

Jwdoetookmee1

Stats:
25 jaar
1m80
91kg
vp: 11% (gokje)

Dit jaar heb ik geen cut gedaan voor de contest; Ik sta daarom ook minder droog dan menig mede-contester/vorig jaar.
Mijn knie en schouders blijven vervelend doen; ik heb niet de massa die ik gehoopt had, omdat zwaar trainen er nu eenmaal (voorlopig) niet in zit; vooral benen lopen achter in mijn ogen, maar ben toch redelijk tevreden met mn huidige shape. Voeding neem ik (zoals sommigen weten) niet extreem serieus in die zin dat ik elke dag kip met rijst en broccoli eet, maar ik hou zeker bij wat ik binnenkrijg en ik weet waar ik mee wegkom en waarmee niet. Trainen doe ik in de eerste plaats voor de lol, en eten ook. Toch hoop ik op een klein wonder m.b.t. mn brokkelige gewrichten, en ooit een podium te kunnen pakken!
zonde van de mens health poses man, al is dat een kwestie van smaak... wel een goed punt natuurlijk, want een erg goed fysiek!enige minpuntjes lijken je lats en kuiten
 
Wat een resultaat man! Ik vind de foto's persoonlijk erg goed gelukt :). Ik heb je log gevolgd en ik ben nog altijd zwaar onder de indruk van je trainingen..
 
Armen komen imo niet helemaal tot hun recht, rug oogt ook kleiner dan op andere foto's. Wel nice dat je de moeite neemt voor goede pics, en benen staan er ondanks je knieblessure prima bij!
 
foto´s zijn echt super nice geslaagd! Benen zien er ook sterk uit, goed fysiek!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2014
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.096
Aantal reacties
26
Beoordeling
4,37 ster(ren) 97 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Jwdoetookmee1.jpg
Bestandsgrootte
135,3 KB
Dimensies
1597px x 871px

Deel deze media

Back
Naar boven