Fitness Seller
k3lv1n2
Foto Contests

k3lv1n2

Het begon allemaal 5 jaar geleden toen ik stopte met judo toen mijn ware passie voor bodybuilding de kop opstak.
Ik heb sindsdien keihard getraint, bodybuilding geintregreerd in mijn levenstijl.
Natuurlijk gaat niets zonder slag of stoot ik heb in het begin veel moeite gehad met het dieet vooral zoeken waar ik op groei.
Bodybuilding is niet iets voor de korte termijn ik ben al wat langer bezig maar ik maak nog steeds progressie.
Ik doe het lekker natuurlijk en ik ga nog steeds goed vooruit.
Deze wedstrijd heeft mij verder dan ooit te voren gebracht.
Ik heb voor mijzelf aan het begin van de contest een helder doel gesteld: Om de beste fysiek neer te zetten dat voor mijn doen mogelijk is.
Ik vind dat ik het heb gerealiseerd, en jij?
Ik wil verder iedereen het beste toewensen voor de contest.
Moge de beste winnen.

body stats:
leeftijd:20
lengte: 170cm
gewicht op moment van contest: 65kg
bf%: geen tijd meer gehad om te meten.
Jammer van de wat slecht uitgevoerde poses (lat spread en side chest). De back en front double bicep zijn prima uitgevoerd en je fysiek lijkt goed in balans
 
Ik snap niet waarom je zo laag staat. Er zijn in mijn ogen een aantal die er minder bij staan en toch veel hoger staan. Een 7,5 afgerond dus een 8.
 
Beter dan de vorige keer, maar nog steeds niet droog genoeg imo. Ik vind je in t echt trouwens beter ogen dan op deze foto's.
 
slechte foto's en geen foto waar benen compleet op te zien zijn. Waarom zo veel moeite in voorbereiding en dan zulke slechte foto's?
 

Media informatie

Categorie
Contest 2012
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.846
Aantal reacties
7
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
k3lv1n22.jpg
Bestandsgrootte
282,8 KB
Dimensies
2000px x 1500px

Deel deze media

Back
Naar boven