Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

moontje

knip2

knip2
moontje, 4 nov 2005
    • hardgainers
      zie er mooi uit moontje!
    • nachtwacht
      Sow zeg!! Goed vooruit gegaan dacht ik zo!!!
    • Aimee
      Hoi Moon,
      was erg leuk de YBF! Misschien weet je het niet meer, maar ik zat bij jou in de kleedkamer. Helpen met smeren bij een vriendin. Vond jullie uitslag trouwens niet terecht. Had eigenlijk jou op nr. 1 en Lieke op 2. Ik vond dat andere meisje niet bijzonder. Maar ja, was het bij de uitslag van de Athletic klasse ook niet eens. Blijft toch een jurysport he!
    • moontje
      ja ik hoorde iedereen het al zeggen dat ze het onterecht vonden. EN ik weet nog wie je bent hoor!!!! was super gezellig.. leuk ploegje in de kleedkamer..
      Maar goed volgende week probeer ik het gewoon weer. heb in ieder geval veel lol gehad.
    • Aimee
      Was zeker een leuk ploegie in de kleedkamer! De 13e zijn wij er ook weer bij. Succes nog ff met de laatste loodjes!!
    • johanheeze
      Erg mooi hoor ga vooral zo door!
    • billy the kid
      probeer wel is een ander verf laagje. Dit is me net iets te. Voor de rest nice
    • Milky
      Mooie fysiek!
    • Equelsor
      opnieuw een 9 :)
    • Purple
      Hey Simone.. Je zag er top uit... Vond je routine echt super.

Groetjes
    • ferry1
      uhm kan ik de volgende ook in die kleedkamer aanwezig zijn??

haha x
    • warrior
      zeer goed en mooi

gr warrior
    • iron devoted
      jammer van die olie!!!wel goeie fysiek
    • moontje
      dank je wel purple.
      Het was ook echt een opluchting dat het zo lekker ging ...
    • 2Ripped4U
      ziet er goed uit vooral achterkant traps en onderrug.
    • meikeledeon
      hoi moontje ziet er goed uit alleen denk ik dat je nog wat vocht vast houd op je benen meschien de volgende keer iets meer cardio dan word het zeker een eerste plaats maar ik geef je toch een 8 omdat je symetrisch goed in elkaar zit.
    • klusmier
      mooi hoor!
    • klusmier
      netjes hoor !
      ;)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Vrouwen
    Geüpload Door:
    moontje
    Datum:
    4 nov 2005
    Bekeken:
    2.691
    Reacties:
    25
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie