1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
franciscus

korte biceps

gewoon even proberen ik heb niet zulke lange armspieren of lange armen maar gewoon even proberen greetzzzzzzz

korte biceps
franciscus, 24 sep 2006
    • thomas15
      lange armspieren:S:S
    • franciscus
      dank voor je opbeurende woorden
    • Anoniem_1990_1
      Zit een goede piek, maar zo valt er niets te beoordelen, 6 voor de moeite.
    • wakkie
      Foto is van te dichtbij genomen om een realistisch beeld te kunnen vormen.
    • victormor
      let niet op die thomas15 hij geeft iedereen een 1 of 2 die loser. Maar die foto is iets van te dichtbij genomen je tricep lijkt ook achter te lopen....
    • franciscus
      kijk ik geef zelf nooit zulke cijfers als die Thomas
      omdat ik vind dat we allemaal gek zijn op die hobby
      de gewichten en met jezelf bezig zijn
      ja er is veel werk te verrichten
      zal zoon eens vragen om een betere foto
      dank victormor voor opbeurende woorden
      greeetzzzzzzzz
    • franciscus
      96,3 Kilo bij 1.85
      en nu ?? dooooooooooooooooooooooooorgaaaan
    • Sporthaas
      Een 10 om die belachelijke 2 te compenseren. Maakt dan toch weer een 6
    • BRIAN DE VE
      aardig eitje al.
    • haris
      blijven trainen
      je bent al op de goede weg
    • PRO
      thomas15 flikker even lekker op of zo joh
    • snakeman
      @Franciscus; Thats the spirit;) We houden van pompen en zijn goed bezig:) Trek je niks aan van al die zielige mannetjes die alles beoordelen met onvoldoendes en het beter weten zonder zelf enige foto te (durven) plaatsen. Dit gedrag zegt genoeg.

Bathi
    • markus
      Ziet er netjes uit, al een behoorlijke bal!!
    • Celc1us
      Niet slecht, aardige bal al. Alleen niet zo fris als je aan het eten bent en naar deze foto kijkt :p
    • taXi
      ga zo door man
    • Bouwens
      te dichtbij , vlakke triceps , hoog bf

gewoon slecht te beoordelen.

Edit: moest trouwens een 6 zijn geef geen onvoldoendes :)
    • franciscus
      @ celcius ja sorry snap je haha
      @ bouwens62 beloof beterschap en dank je voor opbouwende kritiek ...........bovenal hier ga ik Xta aan werken : tricep thnxzzzzzzz
    • Suicide Sid
      Tis thomas zijn recht om lage cijfers te geven, maar hij zou dat best even onderbouwen... Mij heeft ie ook een 1 gegeven op men laatste foto, met de uitleg "weinig massa", maar kwil onze thomas ook wel eens zien want op de manier dat hij punten geeft moet hij wel een shredded beast zijn (en dat verwacht ik niet om één of andere reden).

Voor de foto krijg je van mij een 7, hij is moeilijk te beoordelen... maar het ziet er mij alleszins geen slap armpje uit. 2 minpuntjes: Geen piek (kun je niets aan doen genetisch bepaald, of mssn in dit geval door hoog bf?) en je triceps lijken me niet sterk ontwikkeld (zie geen welving onderaan de arm).
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    franciscus
    Datum:
    24 sep 2006
    Bekeken:
    6.100
    Reacties:
    47
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie