XXL Nutrition
Kurash
Foto Contests

Kurash

Je staat er top bij kerel. Goede waist en mooie verhoudingen. Wat ik ook al bij andere kandidaten zei. Ik moet je helaas ranken tov andere deelnemers vandaar dat mijn score laag uitvalt. Verder denk ik dat je volgend jaar gewoon een sterke deelnemer bent als je deze lijn door kan zetten. Succes met de contest.
 
Dikke triceps. Misschien wat meer aandacht besteden aan je rug (met name dikte/onderrug aka deadlifts).
 
Idd je back double biceps pose is wel de minst goede. Veel mensen hebben er moeite mee al hun breedte te tonen op zo'n foto. Dus qua foto denk ik dat je BDB post het minst uit de verf komt. Je ziet gewoon dat je je schouderbladen een beetje tegen elkaar trekt. Dikt kost je je v-shape. Daarom komt die pose een beetje 'krampachtig' over.

Ik denk dat je verder gowoon netjes zit. Mooie proporties. Gezegende met goede taille. Denk als je gewoon paar kilos's extra kan pakken. Iets beter oefend op je poses. Je volgende jaar een paar plekker hoger kan eindigen.

Verder blijft het gewoon ook een beetje geduld. Kijken wat qua voeding en training goed voor jou werk. Vallen en opstaan. Persoonlijk vind ik je esthetisch wel aanleg hebben. Nu is het simpel. Kilo's pakken en lekker door zetten.
 
Bedankt voor deze feedback, heb ik veel aan! Half jaartje stevig bulken vanaf de nu :D
 
Lekker droog bro.
Net zoals Rob al zegt gewoon rustig bouwen door je voeding goed af te stemmen en dan kun je met je aanleg idd mooie resultaten halen.
 
Respect dat je mee doet en goed gedaan. Vanaf nu inderdaad lekker massa bouwen ;)
 

Media informatie

Categorie
Contest 2013
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.143
Aantal reacties
6
Beoordeling
3,30 ster(ren) 66 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Kurash.jpg
Bestandsgrootte
778,7 KB
Datum gemaakt
do, 25 juli 2013 6:09 PM
Dimensies
2492px x 2490px

Deel deze media

Back
Naar boven