Jeppe

Lat spread

Daarnet genomen na de cardio. Deze zondag 6 weeks out. Vanaf nu gaan we (nog) hard(er) :p

Lat spread
Jeppe, 8 apr 2009
    • Pumped
      je rug komt beter uit op je latspread dan op je back double qua breedte
    • Jeppe
      Ja tuurlijk, daarom is het ook een lat spread.. :p om de lats te beoordelen en niet zozeer de vulling ;)
    • Blad
      Erg bruut, kan zo een vliegtuig op landen.
    • Big-T
      Idd komen je lats hier beter uit, maar wat ik een beetje mis is de duidelijke aftekening bovenaan de lats. De breedte is verder prima, gaat me vooral om de achterzijde. Kan ook een beetje aan de uitvoering vd pose liggen trouwens. Die je ook pull ups ed?
    • Jeppe
      hmm zie niet meteen wat je bedoelt T..? Uiteraard doe ik pull ups :p
    • Matijaz
      Echt nette fysiek man !
      Doe zo verder
    • Big-T
      Had ook gekund dat je pull downs deed, vroeg het even omdat ik zelf merk dat pull ups beter werken voor de lats :)

Ik heb even onze vriend Franco erbij genomen om aan te wijzen wat ik bedoel:

Dit heeft ook met eigen anatomie te maken, maar denk dat de aftekening daar nog verbetert kan worden. Allemaal positief bedoeld uiteraard, maar ik geef liever kritiek dan altijd maar schouderklopjes :p
    • Jeppe
      Thx! Ja tuurlijk, feedback is meer dan welkom, verbetering is altijd een streefdoel. We zullen zien binnen een paar weken mss komt het er dan meer door :p Ofwel is het de pose zal eens kijken of het daaraan ligt...al denk ik nu ik de foto zie van franco dat het meer genetisch is :)
    • Skatermarvin
      Gruwelijk jeppe!
    • gallius
      gruwelijk zoals gewoonlijk ;)
      wat betreft die franco foto, franco doet zijn latspread wat naar de zijkant, jeppe meer naar voor toe. Die aangeduide lijnen zijn echter ook wel bij jeppe zichtbaar(rechts althans, links is wat donker)
    • Rob S.
      Je trekt je schouders teveel omhoog en volgens mij ook iets teveel naar voren Jeppe! Als je je schouders niet zo omhoog trekt komen je traps veel beter uit. Maar het ziet er goed uit, ben benieuwd wat je op de wedstrijd gaat doen.
    • UnCompress
      Eens met GfG
    • Jeppe
      gift, ja dat is zo, ik leun ook naar achter waardoor je dat automatisch meer gaat doen, is puur om de wijdte proberen te tonen :) maar goed dat je het ziet :p
    • NoPainNoChange
      zou wel is een x front double biceps willen zien nu :) dit ziet er ook weer uitstekend uit
    • davedenuter
      daar kan een vliegtuig op landen,dat lijkt me eerder een vliegtuig super man
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Jeppe
    Datum:
    8 apr 2009
    Bekeken:
    1.919
    Reacties:
    21
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie